Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] unban request. Mohammed


Filsøe

Recommended Posts

SteamID: STEAM_1:0:64732648

Hvorfor skal du unbannes: jeg mener ikke jeg har snakket grimt inden jeg blev banned. det jeg sagde til ham betjenten var at han sku blive noget ældrer for ifølge mig opførte han sig umodent på hans attitude.

men det skal jeg jo ikke bestemme på nogen måde :)! jeg vil gerne sige jeg er da ked af og blive banned. jeg kan faktisk godt spille uden det skal gå op i hat og briller hvergang. men engang imellem må man da godt lige hygge sig lidt.
mig og br1zzle har ikke haft det særlig godt sammen som spillere på det seneste, jeg vil iværtifald godt bevise det overfor br1zzle at jeg sagtens kan spille og rette op på det der er mellem os 2. 

jeg bruger en del tid på at spille på stavox, både som borger tyv  og politistyrken, jeg kæmper hverdag for at få en god dag da jeg fucker det op for mig selv. og jeg prøver at rette på mit sprog fra dengang jeg havde nogle bans omkring mit  (grimme) sprog, jeg gør alt for at få den bedste spille tid med god attitude og sprog som jeg kan (helst hverdag) uden en staff kommer og siger jeg snakker grimt. hvis det er så kan i kontakte mig i kommentaren ellers kan jeg sagtens komme på ts og snakke der.

fortsat god sommer og god dag.

 

 

har ikke noget bevis ala form for video.

 

MV Mike. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:64732648

Grund: Flabet, grimt sprog - kig tidligere bans

Navn: NF Mohammed Spritbillist

AdminID: STEAM_0:0:47078412 - br1zzle [moderator] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 27-07-18 14:46


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mohammed

 

Jeg på nuværende tidspunkt mener hverken du skal have unban eller reducering. Jeg har efterhånden haft fat i dig mange gange og er ved at være godt træt af det. Udover det har du en rigtig slem strafhistorik ift. sprog og attitude.

 

br1zzle

Link til kommentar
Del på andre sites

hej br1zzle. vi har ikke haft det godt for tiden fra begge sider, jeg føler vi har set forkert og surt på hinanden over nogle små ting som egentlig bare burde blive glemt og så have kommet videre. jeg mener selv ifølge mig at jeg er voksen nok til at ku rette op på mine fejl jeg har forsaget mig med at sige det som jeg har sagt til ham drengen idag og vil rigtig gerne sige undskyld til dig som jeg sagde det til.

 

jeg vil gerne tage en snak med dig på ts om det. vil iværtifald gerne sige undskyld for min opførsel generelt. og det er den jeg gerne vil rette op på så vi alle kan være glade og få noget godt rp ud af det, for jeg ved vi begge kan rp uden at sku være sure på hinanden eller irriteret for den sags skyld. 🙂

 

jeg har gået hele dagen og tænkt over hvor stor en idiot jeg er overfor de lidt mindre børn angående attituden, jeg gik bare i baglås og så vidste jeg ikke rigtigt hvad jeg sku sige. (ik tag det personligt ved ikke hvordan jeg ellers sku forklare det).

 

udover det vil jeg gerne sige undskyld for de ting og sager der er sket, vil gerne rette op på det og få en bedre straffehistorik uden ban/kick samt alt det andet for sproget og attitude.... 🙂 

 

-Mike 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Mikeg4meplayer #PenisMike skrev:

det er helt iorden jeg venter en uges tid eller 2 med at ansøge igen så, håber iværtifald du lyttede til det jeg snakkede med dig om på ts og det fik indflydelse, tænk over det. god sommer br1zzle. 🙂

 

Har du lige tid til at komme på ts? :). Jeg vil gerne lige snakke med dig.

 

br1zzle

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.