Hop til indhold
Stavox

No Man's Sky er nu på udsalg på steam i 2 dag. = (AFSTEMNING ER SLUT. - FÆRDIG)


Sekondløjtnant Sand

No Man's Sky er nu på udsalg på steam i 2 dag. Er det godt nok til at købe eller ej?  

20 stemmer

  1. 1. Skal det købes eller ej?

    • Ja. De har arbejdet hård for at forbedre det, og det fortjener en chance til efter de 4 og mere updates som de har udgivet i gemmen årene.
      7
    • Nej. De har løjet alt for meget den gang og er stadig nogle nærige udviklere som ikke fortjener at få deres spil solgt.
      13

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

.

15 timer siden, TacoCat :D skrev:

Var det ikke det der spil der var sygt skrald? Altså det der spil hvor developerne løj om multiplayer?

 

Jov. Altså de har på en måde løjet om mange ting til spillet som der skulle have været i det, eller ifølge dem "kom til at overhype".
Men det er bare sådan at alle kan jo lave fejl, også folk som tror at de kan nå at få puttet ting i deres spil, som de så faktisk ikke kan nå. Og dermed blev mange meget sure.

Men jeg føler i vært fald at de har prøvet de sidste 2 år at forberede og tilføje masser af gratis ting og opdateringer til spillet.
Så ved sgu ikke lige helt om de er værd at støtte nu eller ej.

 

11 timer siden, Lalle skrev:

Lad nu være med at spørge vær gang du skal lave en beslutning

 

Jeg gøre dette som du kan se jeg lige har skrevet ovenover. Fordi at jeg ikke helt kan bestemme mig om jeg skal støtte dem eller ej. Og derfor spørger jeg så om jeres mening.
Og jeg vil selvfølgelig heller ikke lave et spøgeskema til alt hvad jeg ikke kan beslutte mig for, nu var det så bare lige tilfældet her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke hvem der udvikler det, men det kommer det meget an på. Holdet bag DayZ SA har jeg stadig håb i, selvom de har brugt længere tid end hvad de kan tillade sig, da det virkelig har potentialet i mine øjne. Så hvis du har det på samme måde med No Man’s Sky, så go for it.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Opdatering!

Afstemningen er slut!, og stemmerne er talt sammen.

Voten endte med en score på

7/JA 13/NEJ.

Så folket har talt,

Men jeg tror at jeg køber det alligevel gemmen en side med 30 dages returret

Bare for at prøve det og se om jeg syns om det 😃

Hvad var meningen så ved at lave et most hvor det siger nej og efter siger du ja?

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Lalle skrev:

Hvad var meningen så ved at lave et most hvor det siger nej og efter siger du ja?

Idk. Det virket som en smart ting i starten, men så google jeg også lide selv og kom mere og mere frem til at jeg nok vil prøve det alligevel.
For hvis er dårligt og kedeligt, må jeg bare håbe at det er inde for de 2 timers returret på steam.

 

så sorry for dem som føler at deres stemme ikke gjorte noget, men nu kom det til hvad det kommet til.
Håber i har en god dag
🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Idk. Det virket som en smart ting i starten, men så google jeg også lide selv og kom mere og mere frem til at jeg nok vil prøve det alligevel.
For hvis er dårligt og kedeligt, må jeg bare håbe at det er inde for de 2 timers returret på steam.

 

så sorry for dem som føler at deres stemme ikke gjorte noget, men nu kom det til hvad det kommet til.
Håber i har en god dag
🙂

Tror folk er fuldkommen ligeglade med om deres stemte talte, til noget så dumt om du skulle spille et spil.

 

Det er trodsalt dig som ved hvad du kan lide af genre, ikke os. Beslut selv istedet for at gøre hvad andre vælger.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.