Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban request


Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:100081101

Hvorfor skal du unbannes: Det startede med at jeg for en bøde på 5000kr jeg betaler imens jeg står stille så arrester betjenten mig derefter caller jeg admin og siger det der skete betjenten siger så at jeg ikke sto stille da jeg betalte og så gik jeg væk så taser han mig og siger jeg ikke havde betalt men jeg havde betalt derefter siger jeg "er du dum eller sådan noget jeg har betalt" og derfor blev arresstet så caller jeg admin og han siger betjenten sagde jeg betalte imens jeg gik og derfor blev arrest og så siger jeg ok og siger det var ligemeget derefter går jeg væk fra adminene der for og jeg sagde til adminen "Du er der lidt dum høre du overhovet efter" og så banner han mig

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:100081101

Grund: Disrespekt - Spilder staffs tid - LTAP - Blev unbanned i går

Navn: Knud Kajsen

AdminID: STEAM_0:1:43165997 - Houston [staffdirector] - Profil

Unban: 26-07-18 14:52

Banned: 22-07-18 14:52


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Wesser skrev:

fordi jeg ikke burde bannes

4

Som jeg forklarede dig, kan du ikke tillade dig at gå rundt og snakke til folk som du vil - så vil der komme en modreaktion, som da betjenten arrested dig, og som da jeg bannede dig. 

Fordi man ikke får ret i en case, er det ikke ens betydning med, at man bare kan sige "Du er da godt nok den dummeste *et eller andet*".

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Houston skrev:

Som jeg forklarede dig, kan du ikke tillade dig at gå rundt og snakke til folk som du vil - så vil der komme en modreaktion, som da betjenten arrested dig, og som da jeg bannede dig. 

Fordi man ikke får ret i en case, er det ikke ens betydning med, at man bare kan sige "Du er da godt nok den dummeste *et eller andet*".

Ja men er 5000 kr fordi jeg snakker grimt er en realistisk bøde ?

P.S i Danmark er politiet ligeglad med grimt sprog

POLITI

1. Bøder skal have en realistisk pris.

Link til kommentar
Del på andre sites

elsker også min grund Grund: Disrespekt - Spilder staffs tid - LTAP - Blev unbannet igår

                                                                                                                            

                                                                                                                             

Altså jeg vidste ikke  man kunne blive banet for at blive unbannet

 

Det med LTAP Gad ikke stå og glo da han havde sagt jeg ville blive bannet så jeg spillede bare et andet spil

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Wesser skrev:

P.S i Danmark er politiet ligeglad med grimt sprog

 

Der tager du fejl, hvis du sviner en dansk politibetjent til, får du en bøde for fornærmelig tiltale mod en polititjenestemand.

Hvis du ikke tror på mig, kan du jo læse ordensbekendtgørelsen eller gå ned på din lokale politistation og råber et eller andet efter dem. 

 

1 time siden, Wesser skrev:

Altså jeg vidste ikke  man kunne blive banet for at blive unbannet

 

Du blev unbanned i går, og når du så allerede dagen efter render rundt og skaber problemer igen, er det tydeligt, at du ikke har lært hvordan man skal opføre sig. 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Wesser skrev:

Jeg skabte ikke proplemer jeg snakkede grimt til en fucking betjent!!!!!!

 

Ja, det gjorde du - og hvis hans side af situationen var sand, ville det ikke undrer mig hvis du havde været dum overfor andre også. 

Når du hverken kan finde ud af at tale pænt i RP eller udenfor RP, sender det er klart signal om, at der er et eller andet helt rivruskende galt ift. hvad du tror, du kan tillade dig. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.