Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage på Ultra Spinner


Kongen Af Jyderne

Recommended Posts

Hejsa allesammen

 

Dit ingame navn:

MagnusDK101

Staff ingame navn:

Ultra Spinner

Dit SteamID:

STEAM_0:0:91398492

Staff SteamID:

STEAM_0:0:194513547

Forklar situationen:

Ja mig og min ven bygger "vejarbejde" for at få lidt mere RP. Det vil sige vi spærre den ene vejbane i tunnelen. Da vi så har haft den oppe i en lille time uden nogle klager! Men kun gode kommentarer som

Fedt i laver sådan noget her!

Godt lavet!

Lækkert RP!

Det er bare nogle af de kommentarer vi fik. Men efter den lille time så kommer Dispy så som syntes det er træls at det er der. Vi siger til mig han bare skal "calle" staff. Han kalder så på staff og ultra spinner kommer så. Han siger vi skal fjerne det. Fair nok det gør vi. Så kommer jeg med en fejl og siger til Dispy "Har du meget ondt i røven eller hvad" Det er min fejl ja. Så tager Ultra fat i mig og siger! Du skal vidst ikke være så længe oppe lille dreng. Da vi så bliver betjente vil vi bygge en roadblock. Så skriver jeg til Dispy "Vi har bygget en roadblock som betjente! ER DU TILFREDS" Det tager ultra spinner så som meget flabet og vælger at jaile mig. Før han skal til at jaile mig vil jeg have lov til at forklare det giver han mig så ikke tid til så han jailer mig med det samme. Jeg spørger hvorfor "Du har sagt til ham at han er et lille barn og er ekstremt flabet foran mig og ham!" Han jailer mig og smutter

Bevis: Screenshot

 

Tak for tiden

Mvh

Magnus/ MagnusDK101

20180721010503_1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg havde INTET problem i at du lavede den form for roadblock men da folk begyndte at brokke sig over det tons vis af CDM / Stuck cases tænkte jeg også lidt selv nu skal det snart stoppe Dispy vælger så at kalde admin over det hvilket er helt fint - jeg bad dig om at fjerne den og det var du ikke så glad for du blev sur og havde en irriterende attitude overfor både mig og Dispy og de andre personer der var til stede jeg er så igang med en RDA-Case hvor jeg så ser at dispy laver en case med at du er provokerende i PM hvilket jeg godt kan se da den opførsel du havde for os ude ved dit byggeri heller ikke var særlig pæn derfor vælger jeg at give dig 5 minutters jail at falde til ro i. Og det er extremt flabet at du så vælger at sende den pm til Dispy da han som sådan ikke behøves vide det du legede bare med ilden i den situation din sprog var igen ikke særlig pænt da jeg jailede dig jeg lod dig snakke jeg var også igang med at jail dig der sagde du så "vent lige lidt" jeg ventede så og du fik lov til at forklare du begyndte så at hoppe/løbe lidt rundt på det grashjørne og jeg valgte så at jaile dig da jeg troede du godt kunne finde ud af at stå stille på det lille stykke grasplæne

 

Og ja jeg sagde at du måske burde gå i seng hvis du begyndte at blive så sur / irriteret på folk fordi de modsiger dig jeg har dog på intet tidspunkt sagt at du var en lille dreng - har du forstået det sådan undskylder jeg gerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Jeg havde INTET problem i at du lavede den form for roadblock men da folk begyndte at brokke sig over det tons vis af CDM / Stuck cases tænkte jeg også lidt selv nu skal det snart stoppe Dispy vælger så at kalde admin over det hvilket er helt fint - jeg bad dig om at fjerne den og det var du ikke så glad for du blev sur og havde en irriterende attitude overfor både mig og Dispy og de andre personer der var til stede jeg er så igang med en RDA-Case hvor jeg så ser at dispy laver en case med at du er provokerende i PM hvilket jeg godt kan se da den opførsel du havde for os ude ved dit byggeri heller ikke var særlig pæn derfor vælger jeg at give dig 5 minutters jail at falde til ro i. Og det er extremt flabet at du så vælger at sende den pm til Dispy da han som sådan ikke behøves vide det du legede bare med ilden i den situation din sprog var igen ikke særlig pænt da jeg jailede dig jeg lod dig snakke jeg var også igang med at jail dig der sagde du så "vent lige lidt" jeg ventede så og du fik lov til at forklare du begyndte så at hoppe/løbe lidt rundt på det grashjørne og jeg valgte så at jaile dig da jeg troede du godt kunne finde ud af at stå stille på det lille stykke grasplæne

 

Og ja jeg sagde at du måske burde gå i seng hvis du begyndte at blive så sur / irriteret på folk fordi de modsiger dig jeg har dog på intet tidspunkt sagt at du var en lille dreng - har du forstået det sådan undskylder jeg gerne.

Okay. Tager gerne i mod din undskyldning men syntes du jailede lidt for hurtigt og uden at du sådan rigtig var inde i sagen 🙂 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.