Hop til indhold
Stavox

[Solved] Franzen holder med ven


ALBINO

Recommended Posts

case : mig i PDraid raider borgermester prøver at skyde mig i det så fordi jeg er simplet hen er blevet trusel for borgermestern 

også aressteren P.E.T agenten mig også holder han med Hype og hans P.E.T agent 

(sidenote) jeg sagde at borgermesteren ikke måtte stoppe mit pdraid så råber han jov dit SVIN !! 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

 

Jeg kan ikke se grundlaget til denne klage?

 

Du har stået med en M3 shotgun i hovedet på borgmesteren og hans PET Agent derfor skyder borgmesteren efter dig og det er af samme grundlag at PET Agenten arrestere dig.

 

Jeg forklare dig at PET Agents job et at beskytte borgmesteren og derfor må han godt arrestere dig og borgmesteren skyder efter dig fordi du har skudt med en M3 shotgun og står i hovedet af ham med den og derfor føler han sig truet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror ikke vi kommer videre med den her. Som klager har du bevisbyrden og den har du ikke løftet i denne klage. Næste gang du opretter en staff-klage så bedes du vedhæfte pålidelige beviser og ikke bare: 

På 19/07/2018 den 1:23 AM , ALBINO skrev:

også aressteren P.E.T agenten mig også holder han med Hype og hans P.E.T agent

På 19/07/2018 den 1:23 AM , ALBINO skrev:

så råber han jov dit SVIN !! 

 

Følger du ikke vores regler for klageskrivning næste gang risikerer du at blive udelukket.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.