Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Twix TSS


Dkbamse1

Recommended Posts

 
Ingame navn: Twix TSS
SteamID: STEAM_0:1:159773522	
IRL Navn: David Larsen
Alder: 14 år gammel

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja har været admin på en server i Counter Strike Global Offensive i ca 2-3 år men stoppede med at være admin da jeg ikke spiller csgo mere for alvår, spiller det realateden ikke da jeg er begynd på garry´s mod, jeg har også været admin to gange i minecraft har selv haft en server men stoppede også med minecraft...jeg kunne godt lide og være admin de syntes jeg var god som admin jeg fik admin skab da jeg var inde og ansøge om det

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: grunden til i skal vælge mig er jeg kan holde hovde kold i mange siduationer, jeg kan holde en årdenlig tone, jeg kommer til at være on duty hele tiden jeg, betragter ikke nogle mennesker højere end andre vis vi er venner eller noget, ment med at jeg ikke tror mere på end en en anden. vis jeg bliver sat op i en case mod 2 andre og jeg er admin vil jeg lade de to der er i casen snakke ud og ikke afbryde dem... Nej jeg syntes ikke jeg er mere Kvalifiseret end andre det er nogle hårde kongoranter jeg er oppe mod og ved at de vil kunne gøre det samme som mig inde på serveren og vil være onduty og ville kunne tage mange cases så nej syntes ikke jeg  er mere kvalifiseret jeg vil tage mange cases vis det skulle være elsker og tage cases, jeg ved hvad en moderator/staff gør har kend skab til at være admin da jeg har været det på andre server. jeg elsker og være admin/staff da det har noget med at hjølpe andre folk elsker og hjælpe andre spiller på serveren og hvere med til at de holder en ordenlig tone/holder sig til reglerne der er på serveren 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja jeg kan mange af de commands som man bruger som admin/staff og kommer til at bruge dem rigtigt meget vis jeg bliver staff medlem . jeg vil gerne lære de sidste commands der er 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:ja jeg kan snakke flydende dansk. engelsk kan jeg også meget af vis det skulle være nødigventigt. jeg kan 3 sprog i alt dansk, engelsk, svensk... jeg bruger min mic hele tiden ikke forstået i jeg mic spammer, men jeg bruger den meget ingame, det er en god mic med kvalitet den er ikke dårglig på nogen måde...jeg for ros på andre servere da de siger det er en god microphon jeg har

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:jeg er på hverdag fra ca 14:00 til 9:30 og i weekenden er jeg på hver dag hver nat til ca kl 4:00 om natten 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: min mor/far har canser de lægger begge på Hospitalet. jeg elsker og spille garry´s mod. jeg drømmer og blive tømmer da jeg syntes det er et fedt job. elsker fodbold/basketball/hookey min livret er lasange og pastakødsovs spiller computer hver dag har gamer mus/stol/tastatur/headsæt jeg bryger 3 skærme når jeg spiller jeg er en glad person tænker meget på andre så det ikke kun er mig mig og mig andre har lov  til at sige sin mening om mig 
Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral rep

 

  • Ingen af spørgsmålene leder op til Ja/Nej svar.
  • Du bruger gerne slemme ord, hvis tingene ikke falder i god jord hos dig.
  • Selvom din "Anden relevante information om dig" er dybt tragisk og sørgelig, så synes jeg desværre ikke den skulle være med. Går du til sport? Hvad laver du i din fritid, som måske kan have indflydelse på din håndtering af administrative sager på serveren, og så videre. Jeg håber selvfølgelig, at de begge bliver raske, David.

Jeg håber ikke jeg var for hård.

 

~Willy

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Willy said:

Neutral rep

 

  • Ingen af spørgsmålene leder op til Ja/Nej svar.
  • Du bruger gerne slemme ord, hvis tingene ikke falder i god jord hos dig.
  • Selvom din "Anden relevante information om dig" er dybt tragisk og sørgelig, så synes jeg desværre ikke den skulle være med. Går du til sport, musikskole? Hvad er din yndlings madret? Hvilken musikgenre kan du godt lide? Hvad laver du i din fritid? Og så videre. Jeg håber selvfølgelig, at de begge bliver raske, David.

Jeg håber ikke jeg var for hård.

 

~Willy

 

Ret irrelevant

 

 

 

Neutral rep

 

Du må meget gerne tilføje noget mere til din ansøgning.

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

 

  • Du er ret useriøs ingame, og har haft fat i dig flere gange.
  • Du bakkede din ven op i dag, da han prøvede at lyve for mig.
  • Din "Anden relevant information" er irrelevant
  • Du staver ikke så godt.

 

Som en ekstra lille ting som ikke nødvendigvis trækker ned, vil jeg sige at CS:GO og GMod ikke har så meget til fælles når det kommer til at skulle administrere en server.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.