Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Anders Mat


Phillip

Recommended Posts

Dit ingame navn:

Phillip

Staff ingame navn:

Anders Mat

Dit SteamID:

STEAM_0:0:91522258

Staff SteamID

STEAM_0:0:33117878

 

Forklar situationen:

Så, jeg bliver bannet kl 03:00 om natten for Propsurf i to uger, fair nok.

Jeg skriver så min holdning til Anders i chatboksen, hvor jeg i skriver "Jeg synes Anders han ikke er en god staff fordi "Han ikke ser det på vores perspektiv, han lytter bare til sine venner som han sidder på teamspeak med uden nogen af dem har beviser". Jeg var så selv ærlig og sige at jeg havde proppushet mig selv op på spawn taget, da mig og min ven havde misforstået at det ikke var tilladt om natten med få spillere inde, pga vi dagen inde kom ind og så var alle i fuld gang, og det var fint med de 1-2 admins der var inde.

Så vi havde misforstået hinanden der. Hans venner som jeg personligt aldrig har set inde på serveren, de fortæller ham så at vi har propsurfet proppushet osv. (2-3 stykker) det skal lige siges de hellere ikke selv var guds bedste børn og selv var med på det, men så ændrer mening når adminen er inde. 

Selvom vi flere gange spurgte inden vi gik igang "Nogle der stadig laver RP" hvor ingen skrev noget overhovedet. 

Så vi troede det var okay, da det var præcis det samme der skete dagen inden.

Da jeg står stadig og er igang med at snakke med Anders banner han mig bare efter de der 2-3 min vi har snakket sammen.

Det samme gjorde han med min ven, vi nåede slet ikke at komme til nogle konklusioner eller noget som helst, han lyttede bare til hvad dem på teamspeaken sagde han skulle.

Så efter jeg skrev det der i chatten om Anders, tror jeg at han har fået lidt ondt i røven også bannede han mig simpelthen permanent for "Proppush" 

Som jeg ikke ville mene han kan tillade sig at ændre banen udelukkende pga min kommentar "Han lytter kun til hvad hans venner siger i casen" Jeg kunne sagtens forstå hvis jeg havde snakket grimt om ham eller sagt noget personligt. 

Men det gjorde jeg på ingen måde, så det er så det jeg klager over.

Bevis:

03460ac735a2758ffb875da44594be30.thumb.png.7a2549c10201ed5eaa5f1ded3d17bdb5.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.