Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Middi - Af Noah


Abdi Aziz

Recommended Posts


 

 

Dit ingame navn: Abdi Aziz

 

Staff ingame navn: Middi

 

Dit SteamID: STEAM_0:1:100232566

 

Staff SteamID: STEAM_0:1:59753919

 

Forklar situationen: Jeg ser en grå audi 7 eller noget i den stil. Den køre offroad, og jeg begynder at jagte den (som civil betjent). Jeg ligger hele tiden lige i hølende på den, til vi køre der ved stranden,   op mod klinten. Middi kommer så ind i jagten som indsatsleder, så jeg vælger at lade ham ligge forrest. Vi køre op på klinten ved sådan en rumfærge og 2 andre baser. Den går Audi vælger så at køre udover. Hvor efter jeg vælger at køre ned fra klinten, på vejen. Da jeg er dernede ser jeg Middi løbe,op fra vandet. Og en anden dude løbende ca. 20 min foran Middi. Jeg anser så at det er ham som flygtede, tazer ham og arrestere ham. Middi bliver så sur, jailer mig. Grunden til jail var "Jeg havde skudt ham" (Man skal jo arrestere før skydning) "Og du arresterede den forkerte person, læs reglerne"

for det:

 

1. Middi havde ikke meddelt over radio, at han havde fået ham.

 

2. Jeg kan ikke se om det er ham der flygtede eller ikke når Middi løber efter ham, og han jo løber op af vandet og væk fra Middi.

 

3. Man skal arrestere frem for at skyde. Når personen som jo flygtede var i vandet, og hans bil også. Kan han ikke gøre en så stor skade, da der sker et eller andet med skud under vandet.

 

Bevis: Mine eneste beviser er den i logs, med at jeg arresterede, MIddi skød. Og jeg blev jailet.

 

 

- Abdi Aziz

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey.

 

Jeg deltager i jagten og lægger mig i front. Personen vælger at køre ud over kløften, og havner derefter i vandet. Jeg hopper ned til flugtbilisten, som har valgt at trække våben. Efter noget skudveksling står jeg tilbage, og vælger at gå op af vandet. I det jeg løber op kommer der en person hen til mig. Han havde overværet episoden, og sagde noget til mig. Jeg er ikke sikker på hvad han sagde, men i det samme kommer du hen og tazer ham. Han spørg selv hvorfor han bliver tazet, når han ikke har gjort noget. Du siger at han flygter, og da personen siger nej så bakker jeg ham op. Jeg nævnte op til flere gange forinden at du valgte at arrestere ham, at det ikke var ham. Jeg mener også jeg fik sagt, at jeg havde dræbt gerningsmanden. Eftersom du alligevel vælger at arrestere ham, så vælger jeg at give dig jail. 

 

"Jeg kan ikke se om det er ham der flygtede"

Jeg forstår ikke hvorfor du arresterer ham eftersom du ikke selv er hunrede procent sikker på, at det faktisk er ham. Vi råbte endda af dig, at du havde fat i den forkerte. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det der med at man skal arrestere i stedet for at skyde er en regel, som handler om kontekst og situation. For mig virker det fuldstændig tåbeligt, hvis politiet ikke svarer igen med samme styrke, hvis de bliver skudt på. Overordnet skal politiet anvende deres magtbeføjelser med proportionalitet, hvilket vil sige, at du faktisk bør skyde igen, hvis en gerningsmand trækker et våben for at skyde på dig. I sådanne scenarier er det bedre, at du selv trækker våben og gengiver skud, i stedet for at være en siddende and med din stungun og arrest-stick.

 

Derfor kan jeg heller ikke se et klagegrundlag i denne situation. Jeg tager det som om, at du har været uvidende omkring dette, så jeg håber selvfølgelig du ved det til næste gang.

Hvis der er mere, så kan jeg kontaktes via forum.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.