Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban request


Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:100081101

Hvorfor skal du Unbannes: Jeg skal unbannes fordi jeg syntes det er lidt meget at blive bannet i 14dage for at arrest en med en fejltagelse og jeg vil sige det er anden gang jeg arrester med en fejltagelse så syntes de er unfair håber egenlig bare jeg for unban fordi jeres server er fantastisk osv. MVH. Wesser/Tandlægen Karsten (Grunden til arrest) Jeg kom gående forbi og så en fyr med en falsk pistol og siger hey læg den der folk bliver bange fordi den er så realisisk og giver en bøde og siger hvis du tager et til falsk våben så arrester jeg dig og så går jeg ud af butikken ser en i butiken spawne et falsk våben og jeg arrester ham (jeg strode det var ham fra før) Fordi vi var de eneste i butiken

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:100081101

Grund: Lyver i case, Flygter fra case + RDA

Navn: Tandlægen Karsten

AdminID: STEAM_0:0:194513547 - ULTRA SPINNER [moderator] - Profil

Unban: 21-07-18 18:35

Banned: 07-07-18 18:35


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg flygtede ikke i den case men en case tidligere den dag med samme mod

 

og jeg ønsker ikke at bruge ts 

 

og hvad løg jeg med jeg husker ikke jeg løg

 

og mod'en sagde han ville permbane mig og så tilkaldte jeg en admin og han kom og jeg var ligeglad med casen fordi mig og mo'en allerede var uvenner så viste jeg ville få ban

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.