Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Bims


Murtin

Recommended Posts

Jeg bliver bannedet for at lave rp som hjemløs, Mig og mine venner randet rundt i byen og spurgte om penge vi mødte en der hedder dalle han var ikke ret glad for os pga vi hade allerede spurgt ham om penge men han gav ikke mig læg mærke til mig  

et svar han gav benny et svar og da jeg spurgte ham over for spawn skød han mig og jeg kaldte admin, brizzle kom og tog min case og vil snakke med dalle om det, bims kom og sagde at jeg ikke hørte efter og bannede mig og da jeg var ved at høre hvad dalle ville sige om det helle blev jeg banndet og kunne ikke få lov til at sige nået til det, i mean knejten skød mig uden grund og så er det mig der får straf giver ikke mening 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Selvom det ikke er min staffklage mener jeg stadig at jeg har noget at tilføje til sagen.

 

Han skød dig jo sådan set med en grund. Du var vildt belastende og blev ved med at spørge ham om penge og bare generelt irreterre ham. Bims og jeg blev enige om at du var ekstrem flabet og vurderet at du nok havde brug for en pause da du ikke rigtig var til at styre. Du teede dig som et lille barn for at sige det lige ud.

 

- br1zzle

Link til kommentar
Del på andre sites

At jeg 3 gange skal hen og sige til dig at du skal lade Dalle være (og at Dalle skal lade dig være) og du derefter gør det igen, 2 gange. 

Er bullshit på højplan, nu handlede det ikke bare om penge, men at du bare var lidt pigesur over Dalle fik dig jailet.

 

Som Brizzle siger var det en gruppebeslutning og du var godt nok ikke til at holde en samtale med på derværende tidspunkt.

 

Bims

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Murtin skrev:

i mean knejten skød mig uden grund og så er det mig der får straf giver ikke mening 

 

5 timer siden, Murtin skrev:

vi mødte en der hedder dalle han var ikke ret glad for os pga vi hade allerede spurgt ham om penge

Håber det okay jeg lige tilføjer noget her

 

Du fortalte Bims at du ikke gad se på mig osv. kaldte mig en autist pga. at jeg fik dig jailede. Du var virkelig negativ mod mig, og Bims sagde vi skulle holde os væk fra hinanden, og det sagde vi ok til, 3 minuter efter gik dig og din ven hen til mig og spurgte om penge, jeg valgte at ignorere det da Bims havde sagt vi skulle holde os væk fra hinanden. Jeg gik væk fra jer, men i fulgte efter mig uanset hvad, det endte med jeg kaldte på Bims igen og han kom og skilte dig fra mig.  Du står ved en gunshop lidt efter jeg går hen for at tjekke om alt er ok, og jeg snakker ikke til dig og din ven, dig og din ven vælger at spørger om penge tredje gang. Der gad jeg ikke mere, jeg skød dig men fik ikke din ven, du kalder staff over RDM - Men inderst inde ved du jo godt at det var dumt at du blev ved med at spørger om penge

 

Håber ikke at du er sur på mig når du får adgang til serveren igen. Håber vi kan starte på ny! 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Dalle skrev:

 

Håber det okay jeg lige tilføjer noget her

 

Du fortalte Bims at du ikke gad se på mig osv. kaldte mig en autist pga. at jeg fik dig jailede. Du var virkelig negativ mod mig, og Bims sagde vi skulle holde os væk fra hinanden, og det sagde vi ok til, 3 minuter efter gik dig og din ven hen til mig og spurgte om penge, jeg valgte at ignorere det da Bims havde sagt vi skulle holde os væk fra hinanden. Jeg gik væk fra jer, men i fulgte efter mig uanset hvad, det endte med jeg kaldte på Bims igen og han kom og skilte dig fra mig.  Du står ved en gunshop lidt efter jeg går hen for at tjekke om alt er ok, og jeg snakker ikke til dig og din ven, dig og din ven vælger at spørger om penge tredje gang. Der gad jeg ikke mere, jeg skød dig men fik ikke din ven, du kalder staff over RDM - Men inderst inde ved du jo godt at det var dumt at du blev ved med at spørger om penge

 

Håber ikke at du er sur på mig når du får adgang til serveren igen. Håber vi kan starte på ny! 😄

 

Som du også selv sagde Murtin.

At du bare gik hen roligt og spurgte en "rig og glat barberet" mand om penge. (Det var faktisk hvad du kaldte Dalle lol)

Er tydeligvis ikke sandheden. Det var jo kun for at provokere Dalle efter jeg lige havde sagt at i skal lade hinanden være, til i kan tale sammen ordentligt

 

Jeg håber du har lært noget fra i går og at det ikke sker igen. 

Det skal lige tilføjes at Dalle og dig gerne må stå ved siden af hinanden eller stå og snakke hvis i kan enes.

 

Men bliver det sådan at i får hinanden op på et niveau, hvor i faktisk står og kalder i hinanden autister i case

Vil en hvis ikke jeg begge blive straffet for det. 

Længere end 1 dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.