Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod Ansøgning


Per Jakobsen

Recommended Posts

Lidt INFO om mig: Hej! Jeg hedder Benjamin er 13 år og bor på Sjælland nær København i en lille by ved navn Kastrup går til fodbold mandag og onsdag men kan dog stadig godt nå at spille herinde MEGET ! Jeg vil gerne blive mod fordi jeg har set RIGTIG mange ikke overholde reglerne og så vil jeg godt hjælpe serveren med det. Jeg elsker GMOD og har spillet det i ca. 433 timer. Er ikke unfair mod nogle er lige fair mod ALLE selv mine venner og så er jeg meget hjælpsom og glad og sjov :Big Grin Jeg vil self warn folk hvis de RDM,CDM,NLR,FailRP Osv men hvis de RDM X3 eller lignede vil jeg nok banne dem i ca. 3-4 timer eller mere ! ;Wink Og så kan jeg self ALLE reglerne har læst dem ca. 3-4 gange. Håber jeg kan blive mod så jeg kan hjælpe serveren ! Mvh Benjamin/FlipZ


Navn: Benjamin

In-Game navn: FlipZ

SteamID: STEAM_0:1:71365633

Hvorfor vil du gerne være moderator: Jeg vil gerne hjælpe serveren så meget som muligt og så er jeg lige fair mod alle selv mine venner. Og så er jeg sjov og glad ;Wink Og så har jeg læst reglerne ca. 3-4 gange. Jeg vil tage så mange som muligt Admin/Mod Sager! Jeg kender til rigtig mange ULX Commands eftersom jeg har været admin på andre GMOD server. Jeg har spillet GMOD i næsten 450 timer så jeg kender til de fleste ting i Garrys Mod. Jeg vil være RIGTIG meget aktiv herinde fordi jeg syntes den er virkelig fed! Jeg vil give folk chancer inden jeg warner dem fordi hvis man bare warner dem (altså hvis de ikke har gjort noget STORT) Så er det jo ikke sjovt for nogle. Men hvis de nu har raidet 5 gange inden for 10 minutter så vil jeg selvfølgelig warn dem. Og som sagt vil jeg gerne hjælpe serveren så meget som muligt med hackers,trusler og proppushers osv. Så det bliver sjovt for alle! Jeg vil nok være aktiv herinde ca. 3-4 timer om dagen og om weekenden mere! Jeg elsker den her server virkelig meget så det kunne være fedt hvis jeg måtte blive mod og hjælpe den så den blev endnu VILDERE! xD

Hvor mange warnings har du: Jeg har 3 Warnings men det var næsten da jeg lige havet startet.

Har du nogen erfaring som moderator og kender du ulx commands: Ja. Jeg har været admin inde på en anden gmod server men den er nu åben. Jeg kender ban,warn,kick,bring,goto,freeze og MANGE andre!

Playtime: Lige nu har jeg spillet 6 timer og 29 minutter ! Smile

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier, hvor der allerede er gun dealers og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg tager ham med op på et tag hvor jeg så først freezer ham så han ikke kan skyde flere og så banner jeg ham i ca. 4-5 timer.

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Jeg giver Hans Peter en warn fordi den skal være åben i mindst 5 sekunder.

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Jeg siger de skal lade være med at svine hinanden til hvis de ikke stopper warner jeg dem begge for grimt sprog. Hvis de så bliver ved efter den warn så muter jeg dem.

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg ville nok kalde på en højre rank (Admin,Superadmin) så han kunne få ban ;Wink

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Jeg siger til ham han skal skifte job, hvis han ikke gør det så skifter jeg hans job. Hvis han gør det igen banner jeg ham i 2 timer.

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Jeg sætter ham op på et tag og så siger jeg han skal læser reglerne via !motd og så giver jeg ham en warn for at raide 3 inden for 10 minutter.

Håber i kunne lide den eftersom jeg har brugt RIGTIGT lang tid på den ... 

//FlipZ

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skal bruge vores nye skabelon

Din holdning til straffe virker lidt mærkeligt, at du ville give Mass RDM + Selfsupply et 4-5timers ban.

 

Du har spillet 5 timer, og jeg tror desværre det er for lidt.

Held og lykke med din ansøgning.

 

EDIT:

Du bryder regler, og virkelig tæmmelig ligeglad.

Du snakker og skriver ikke pænt til folk, og det bliver man nød til når man er Staff.

Eksempel: "Lad vær med at gå ind foran, din mongol" 

 

-REP

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.