Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] unban request


Snapper

Recommended Posts

SteamID: STEAM_1:1:29163102

Hvorfor skal du unbannes: Jeg fik at vide at jeg blev banned fordi at dette er min alt account: eFTYBwI.png

 

Men så må jeg spørge, hvorfor fanden har jeg så sidst været inde på accounten for et par år siden, og hvorfor har accounten ingen venner som jeg også har på min main account? 

Jeg tror man skal være lige så dum som en Stavox Admin for at få det til at give mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:29163102

Grund: ALT ACC lad vær med bruge alt for at undgå dit ban

Navn: FlemmingDenSejeReje

AdminID: STEAM_0:1:105125925 - lucas bygger [junioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 08-07-18 00:54


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Nå, nu har jeg simpelthen en tredje account? Hvorfor fanden i helvede tror i at jeg har alt accounts? Hvor har i det lort fra?

I kan jo ikke engang bevise at det er min alt account.

 

Hvis i så gerne vil have mig banned, så kom i det mindste med en ordenlig årsag.

Og vil lige sige, igen. At den account i kommer med har IGEN ikke nogen venner tilfældets med min main account.. Brug nu jeres hoved for en gang skyld..

 

Det værste er jo nok i virkeligheden at i ved at jeg er youtuber... Alt den tid hvor jeg har været inde på jeres server er dokumenteret med mine videoer.. Har ikke været inde ud over det.. Lav nu forhelvede noget professionelt arbejde. Ikke nok med det, så har jeg hørt at der har været mass unban for ikke så lang tid siden.. SÅ HVIS NU, gentager.. HVIS NU, at det egentlig var ALT accounts (hvilket det ikke er, det at i tror det er jo hul i hovedet.) Så burde det ikke gælde, for de ville jo også være unbanned?

Tag jer sammen...

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan se du har været inde med en anden acc. Så derved giver det nok bedst mening at du prøver at undgå dit ban og grunden til at du ikke er unbanned på den acc. Det er fordi det kun gælder for de bans der er lavet i 2017 og ned efter der bliver unbanned.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvordan "Kan du se" at jeg har været banned på en anden account når ingen af de accounts du har påpeget har været mine OG du har ikke haft en ENESTE bevis heller.. Lucas, brug dog hovedet for en gang skyld.. Det troede jeg faktisk var nødvendigt når man lavede Admin arbejde..

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.