Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ultra Spinner Staff Klage


KonbyrStang

Recommended Posts

Dit ingame navn: KonbyrStang

Staff ingame navn: ULTRA SPINNER

Dit SteamID: STEAM_0:0:212931369

Staff SteamID: STEAM_0:0:194513547

Forklar situationen: Jeg ville have mine printere i Saxo Bank, derfor køre jeg selvfølgelig der over og sætter mine printere ind. 
Kort tid efter lukker de banken og mine printere er der inde. Jeg kan ikke få dem ud fordi der er låst. 
Det er ikke engang mig der ejer Danske Bank. Mine printere ligger derinde og jeg KAN IKKE få dem ud. Så de har på en måde "stjålet" mine printere.
Derefter kommer Ultra Spinner pludselig og siger "Du har bygger skilt, og har printere. Derfor bliver du jailet". Og så sætter han mig i jail.
Vi står og diskutere og han bliver ved med ikke at lytte til mig.

Bevis: Her er billeder:

StaffKlage.jpg

Bygger.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg fik en case omkring FailRP som alle nu kalder case på. Han fortæller mig så at du og kængu har printere inde bag låste døre med Bygger-skilt jeg reagere straks og tp'er jer hen eller jailtp'er jer hen bag Cirkel K og snakker med jer i fortæller mig at i ikke vidste det - det får jeg lidt svært ved at tro på nu når at i på en måde "gemmer" jeg for dem og det med at jeg ikke lyttede til jer passer ikke helt, jeg tpede jer og vi brugte okay lang tid på at diskutere du kom med de samme og samme argumenter igen og igen og valgte derfor at lukke casen da vi ikke kom videre. (Jeg arbejder stadig på at finde den bedste måde at håndtere en case på og jeg ved godt det er en dårlig undskyldning at bruge "Jeg er ny" men jeg er ny og skal lige lære hvordan man gør i de forskellige situationer man kan ikke lære alt på en gang)

 

Forsat god aften :)

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, WEHAPPY - konbyr skrev:

Ja... Okay dårlig undskyldning. Vi må bare vente til at DetBareMads kommer og ser på det 🙂

Jeg kan jo ikke gøre for at det er min første gang jeg prøver at gøre det så godt jeg nu kan jeg ved da ikke hvad man skal i de forskellige situationer det er også derfor at jeg for det meste har nogen mere erfarne staff på TeamSpeak med mig og en masse andre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså når jeg får en case med FailRP og han fortæller at i har printere med Bygger-skilt og en af jer siger "Man må gerne have testprintere" ja det må i gerne hvis det er lvl 1 og ikke lvl 3-4 og i har 4 af dem om der var en bank eller ej det kan jeg ikke vide da jeg havde været til event - jeg syntes ikke at det argument du kommer med der hedder "Påstand mod Påstand" holder her.

Men hvis du har tid til at komme på TeamSpeak nu eller senere iaften så kunne det være perferkt.

 

Grundet til jeg handlede som jeg nu gjorde:

 

Grunden til at jeg vælger at jaile dig er at du er inde i basen sammen med kængu omkring det hjørne i har jeres printere i jeg reagere hurtigt og tjekker navnene på printerne og smider jer om bag Danske Bank og snakker med jer vi snakker så i 4-5 minutter og du bliver ved med at komme med de samme ting som "Det var ikke mine printere", "De var stjålet" osv. Samme med Kængu han sagde at han IKKE havde sat byggerskilt op men eftersom jeg tjekkede det 3 gange og han stadig ikke sagde det før at betjenten der kaldte admin sendte et screenshot så kunne han godt indrømme det.

 

Igen grunden til jeg lukker casen er at du kommer med de samme argumenter som kængu om og om igen

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Virker ikke som om Mads Ultra har gjort noget forkert her. Jeg ved selvfølgelig ikke hvad i har sagt imens i har stået og diskuteret, men det virker ikke som om at du har nævnt noget med at det faktisk ikke er dig som ejer stedet. Hvis dette er tilfældet har han reageret helt korrekt.

 

Hvis jeg kunne få en lille del af hvad jeres diskussion var omkring, så vil det være lækkert

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi diskuteret omkring om hvorfor han var i basen om det var hans, stjålet eller ej.

 

Siden jeg tror at han var en del af basen var at han stod inde i basen gik ikke ud som ham der ejede bygningen sagde og mener også han var tømte sine printere derfor mistænker jeg meget kraftigt at han der en del af basen jeg vælger derfor at give ham 300 sekunder for at bryde reglen omkring printere med bygger-skilt. Jeg fortalte ham så hvorfor jeg var så mistænksom han var så meget uenig.

Link til kommentar
Del på andre sites

-I bliver jailed for at have printere i jeres base imens i har bygger-skilt.

-Det er ikke min base eller bygger-skilt?

-Nej, men det er kængus.

 

(Jeg har intet med kængu at gøre)

 

Det betyder åbenbart at hvis nogen raider mig, og de har taget mine printere imens de har bygger-skilt bliver jeg jailet?

 

Kort sagt: Mine printere lå et sted der ikke var mit som der var  bygger-skilt ved.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hele casen virker som en stor forvirring fra begge parter. I kegler begge to lidt frem og tilbage i historien, og det er ærlig talt umuligt at finde rundt i.

 

Jeg lukker klagen som den er, da fejl fra begge parter har gjort casen lidt umulig at løse på stedet 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.