Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning


Gæst charitian

Recommended Posts

Gæst charitian
Ingame navn: gamboy PDJ
SteamID: STEAM_0:0:49300724
IRL Navn: christian wolff hjortstrand
Alder: 13 år 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg har været admin på 1 gmod server før 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg er god med comands og jeg elsker at hjelpe 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja det har jeg jeg har jo været admin før

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: ja det kan jeg men jeg buger mest min mic ps staver ikke så godt :/

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan spille alle dage 16.00 til 20.00 men ikke på tirsdage og torsdage 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: nej det var alt :)

SKABELON SIDST REDIGERET: 26-01

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Marcuss said:

Læs HELE skabelonen før du ansøger.

Det skal staff nok tage sig af.

 

Hej, Christian. du skal huske at ingen af spørgsmålene er ja/nej.

vi ser også meget gerne du læser hvert punkt i skabelon, da du lige mangler et par ting.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.