Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Kasper Larsen - Unban Ansøgning


KgamerDK

Recommended Posts

Grund: CDM taler grimt truer med alt acc

Navn: Kasper Larsen

AdminID: STEAM_0:1:39215499

Unban: Aldrig (Permban) kan ikke se hvem der banede mig så han er muligvis ikke admin mere

Banned: kan ikke se en dato men ved at det er like 1000 år siden

 

Grunden til at jeg skriver denne ansøgning er at jeg har inset at det var forkert et jeg gjore så efter en pause fra gmod kunne jeg godt tænke mig at komme tilbage til den server hvor jeg startede (Stavox) Jeg ved godt at jeg kørte 2 3 stykker ned men detr var sku ikke min at køre dem ned de fleste hoppede ud foran min bil hvor efter at jeg drejede og så drabte jeg ham der hoppede og ham på fortovet, jeg talet også gramt den gang men det er blevet meget bedre og snakker stille og roligt til folk igen. Jeg ansøger derfor om unban for at kunne bevise at alt det jeg har skrevet og arbejde på passer.

 

Det skal lige siges at jeg er ordblind så hvis der er stave fejl eller i fatter hat af hvad jeg har skrevet kan i skrive tilbage og så kan jeg måske komme på ts 🙂

 

Forset god dag 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:39215499

Grund: Flabet - Taler grimt - 3x cdm - Truer med alt acc - mv.

Navn: Kasper Larsen

AdminID: STEAM_0:0:57216455 - Greenberg [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 12-05-17 18:39


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey,

Kan se at det er din tredje permanente udelukkelse, dog er den og de to resterende henholdsvis cirka 1 og 1,5 år gamle. Du kan godt komme ind igen og bevise, at du har ændret adfærd - men du skal ikke regne med, at du får lige så lang snor i forhold til at bryde reglerne som normale spillere. Der bliver slået hårdere ned på lige netop dig, når du har lavet det lort som du har. Du kan se hvad jeg taler om her

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.