Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning om staff


Tyler

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn

Musamel Abdullahi


SteamID: STEAM_1:0:58018088


IRL fornavn

Sebastian (hvis der er brug for efternavn kontakt mig gerne privat) bla. (TS, Discord, Skype, Mail, Reddit og herinde på forum)


Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

Har været s-admin på Zombro serveren, DenmarkRP, FusionRP og (FusionRP - Starwars RP) venligst bemærk at alle er DarkRP relateret udover StarwarsRP og da FusionRP prøvede kræfter med PERP.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg er erfaren og har prøvet det før. Jeg kender de situationer som et staff medlem bliver sat i og hvordan man håndtere forskellige personer da ikke alle er ens og nogle gange skal behandles anderledes og mere grundigt eftersom en spiller kan have sine behov/udfordringer.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

Jeg kender det som jeg kender min egen baglomme, er der dog lidt problemer kan jeg altid bruge menuen, men jeg går efter at kunne binde alt op i min console og være hurtig hvis noget skulle ske. Developeren på FusionRP brugte et anderledes log system. Jeg husker det som noget der hed F-Logs hvor jeg kunne gå i detaljer med de forskellige situationer/udfordringer som jeg blev sat i.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Reelt svar, ja, jeg kan flydende engelsk, lidt dårligt men ok tysk og i værste tilfælde kan jeg godt have en meget simpel og kort dialog med det Italienske sprog. (Har Fransk som valgfag og vil derfor snart kunne snakke det også) jeg har mic og bruger den til alt der har med RP. "nogen ville sige jeg bruger den for meget"

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 18:00 - 24:00

Tirsdag: 19:00 - 24:00
Onsdag: 19:00 - 24:00

Torsdag: 19:00 - 24:00
Fredag: 17:00 - Langt ud på natten

Lørdag: 17:00 - Langt ud på natten

Søndag: 16:00 - Langt ud på natten

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

Jeg kan altid formulere mig i en (ts) omkring mig selv 🙂 (skole, mig selv, mit miljø, fødeby osv.)

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.