Hop til indhold
Stavox

hvad for et arbejde kan jeg søge?


mr.boss

Recommended Posts

1 minut siden, Mads (ULTRA) skrev:

Der er ikke særlig mange muligheder til en 13 årig - at gå med aviser er noget mange 13 årige gør (Gjorde det også selv) 

ellers vent til du bliver 14 så er der lidt flere muligheder.

ja men er der links til  et sted hvor jeg har mulighed for at gå med aviser;) eller arbejde i en netto

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jameen ehh, der er garanteret hundredvis at fastfood restauranter i nærheden. De mangler garanteret nogen til at vaske op eller servere, dog ved jeg ikke med aldersgrænsen med det. Jeg kan dog ikke anbefale avis leverings ting ting, da det er hårdt arbejde iforhold til den løn du bliver betalt. 

 

Mit bedste råd ville være at du skal tage derhen hvor du tit kommer og spørge dem face to face om de kunne bruge en gut som dig, det er klart den bedste metode da arbejdsgiveren ser dig og høre dig direkte istedet for at de skal vudere dig igennem en ansøgning med et billede.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vil ikke anbefale det med at gå med aviser, da det er ufattelig tidskrævende arbejde til meget lav løn. Prøv i stedet at søg som piccolo på et kontor eller opvasker på restauranter som andre også har forslået.

 

Held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 01/07/2018 den 1:53 AM , Demens Guy skrev:

Vent til du bliver 15år, så kan du give blowjob.

Der er helt klart gode penge i det.

det kan godt være du ikke er klog nok til at få andre jobs men jeg gider ikke arbejde med at give blowjobs som dig;)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 27/06/2018 den 10:56 PM , Willy skrev:

Vil ikke anbefale det med at gå med aviser, da det er ufattelig tidskrævende arbejde til meget lav løn. Prøv i stedet at søg som piccolo på et kontor eller opvasker på restauranter som andre også har forslået.

 

Held og lykke.

Altså hvis man kigger på min løn, så får jeg omkring 90-100 kr. i timen som reklamebud 😛 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.