Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unBaN rEqUesT


Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:60875384

Hvorfor skal du unbannes: Fordi jeg efterhånden er så træt af, at skulle reposte det samme hele tiden, da jeg ikke kan få det her lort til at virke - og nu har jeg snart afsonet min straf i form af et mindre essay og 45min. spildt af mit liv. 

______________________________

 


Læs den her, eller lad være. Er snart ligeglad. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:60875384

Grund: Adlyder ikke Staff i case

Navn: Svend Dellepude

AdminID: STEAM_0:1:107227712 - Tarry [moderator] - Profil

Unban: 01-07-18 22:51

Banned: 24-06-18 22:51


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså min interesse ligger bare i:
Hvorfor laver du en unban request, når jeg beder dig gentagende gange,
om at fjerne et skilt hvorpå der stod noget i stilen af, "Neger pik", "sex shop inde for" eller noget i stilen af det.

Jeg beder dig 1 2 3 4 5...... gange om at fjerne det, men det skete der ikke noget ved.
Så som jeg også sagde i casen, "Hvis du ikke fjerne det, skal jeg nok hjælpe dig!".

Så, hvorfor er det du skal unbannes, når jeg har et rigtig god grundlag for at du skal have ban???

Link til kommentar
Del på andre sites

Tarry, jeg var der også, og nu lyver du.

 

Der stod lige præcis det som han har skrevet: " Negerpik jægerforening, stor pik, lille pris". Der stod nada, jeg gentager NADA om nogen som helst såkaldt: "sexshop". 

 

Og når det kommer til stykket hvorfor fjerner du ikke bare skiltet, i stedet for at fjerne ham? Som du selv siger "hvis du ikke fjerner det, skal jeg nok hjælpe dig". Hvorfor så ikke bare fjerne det, i stedet for at fjerne ham?

 

Som det tredje, er der intet faktisk INTET racistisk og at bruge ordet neger? Det er ligesom at bruge ordet sort og det er det intet galt med. 

 

14 timer siden, Tarry skrev:

Altså min interesse ligger bare i:
Hvorfor laver du en unban request, når jeg beder dig gentagende gange,
om at fjerne et skilt hvorpå der stod noget i stilen af, "Neger pik", "sex shop inde for" eller noget i stilen af det.

Jeg beder dig 1 2 3 4 5...... gange om at fjerne det, men det skete der ikke noget ved.
Så som jeg også sagde i casen, "Hvis du ikke fjerne det, skal jeg nok hjælpe dig!".

Så, hvorfor er det du skal unbannes, når jeg har et rigtig god grundlag for at du skal have ban???

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, AproX skrev:

Tarry, jeg var der også, og nu lyver du.

 

Der stod lige præcis det som han har skrevet: " Negerpik jægerforening, stor pik, lille pris". Der stod nada, jeg gentager NADA om nogen som helst såkaldt: "sexshop". 

 

Og når det kommer til stykket hvorfor fjerner du ikke bare skiltet, i stedet for at fjerne ham? Som du selv siger "hvis du ikke fjerner det, skal jeg nok hjælpe dig". Hvorfor så ikke bare fjerne det, i stedet for at fjerne ham?

 

Som det tredje, er der intet faktisk INTET racistisk og at bruge ordet neger? Det er ligesom at bruge ordet sort og det er det intet galt med. 

 

 

Nu skal du ikke prøve at forsvare din ven, tror godt selv han kan svare. Så er det heller ikke tilladt at skrive hvis det ikke er dig som er banned som der også står i toppen af unban requests  "Er det ikke dig der er blevet banned, og har du ikke direkte noget med sagen at gøre, er det ikke tilladt at kommentere på unban requesten"

Link til kommentar
Del på andre sites

@AproX, må gerne lige blande sig udenom, ja. 

 

Men så alligevel, drengen har en pointe. 

 

Du sagde sådan set:

Citat

"Spil nu ikke dum, du ved præcist hvad du har gjort - og hvis du ikke fjerner det, så gør JEG" - Tarry

 

Fuldstændig som jeg skrev i det mini-essay, som jeg har linket til jer øverst på siden. Det virker desværre som om, at du ikke har givet dig tid til at læse det, da du fuldstændig har overset ca. 80% af alle mine pointer i teksten. . . 

 

Men fint nok, nu tar' vi den så bare igen - stille og roligt. 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

"Altså min interesse ligger bare i:
Hvorfor laver du en unban request, når jeg beder dig gentagende gange,
om at fjerne et skilt hvorpå der stod noget i stilen af, "Neger pik", "sex shop inde for" eller noget i stilen af det.

Jeg beder dig 1 2 3 4 5...... gange om at fjerne det, men det skete der ikke noget ved.
Så som jeg også sagde i casen, "Hvis du ikke fjerne det, skal jeg nok hjælpe dig!".

Så, hvorfor er det du skal unbannes, når jeg har et rigtig god grundlag for at du skal have ban???" - Tarry

 

I Tarrys velfremførte modsvar til min tekst, påstår han, at jeg skulle have skiltet:

Citat

"Neger pik", "sex shop inde for" eller noget i stilen af det. - Tarry

Dette undrer mig, da Tarry kunne have kigget i både AproX og min tekst, hvori han ville have fundet at jeg ordret havde skrevet således: "Negerpik Jægerforening, stor pik, lille pris" 

 

Gør det situationen meget bedre? 

Nej! 

Men jeg har aldrig tilbudt sorte mennesker, som købesex i jeres server - men hvad jeg har gjort er, at jeg har åbnet en satirisk gun shop, hvis politisk ukorrekte navn, ville øge blikfang / salget af varer fænomenalt. 

Som tidligere nævnt, står jeg 100% inde for mit sprogbrug, og mener IKKE, at der findes nogen objektiv racistisk baggrund i brugen af neger. 

MLK brugte selv Negro om sig selv, og sine følgere - var han også racistisk? Eller er det blevet racistisk siden han døde i slut 60'erne? Nej, frihedskampen fortsatte, og Neger/Negro bar absolut ingen nedladende betydning før i 00'erne, hvor alting skal være så pisse politisk korrekt. Der er absolut INTET objektivt racistisk i mit sprogbrug. Hvad med i Brasilien, hvor der er bred enighed blandt negere/sorte/afrikanske/farvede/brune/mørke mennesker om, at bruge fællesbetegnelsen Negro . . . Som noget POSITIVT? 

Citat

Et andet grundsyn repræsenterer det især fransk-afrikanske begreb négritude fra 1930'erne, hvori der lå en positiv kulturel identifikation med den mørke hudfarve. - Gyldendal, den store danske

 

Men selvfølgelig er der kulturer (USA), hvor det er socialt uacceptabelt at bruge Nigger/Negro af alle andre end sorte mennesker - men hvis der er noget der skaber racesplid, så er det da at bestemme hvem der må sige hvad

 

I stedet for at tage diskussionen på stedet, forviste du mig til rismarkerne, uden jeg havde mulighed for at forsvare mig selv (også tidligere nævnt) 

 

Citat

"Jeg beder dig 1 2 3 4 5...... gange om at fjerne det, men det skete der ikke noget ved.
Så som jeg også sagde i casen, "Hvis du ikke fjerne det, skal jeg nok hjælpe dig!". - Tarry

 

Dette er fuldstændig forkert, og er ikke sådan du tacklede situationen. Det skete som allerede tidligere nævnt 2-3 gange, og gider næsten ikke citere dig længere. 

 

Så nu skal jeg kort forklare dig, hvorfor jeg skal unbannes, Tarry.

 

1) Du er utydelig i din tale, og man skal åbenbart gætte sig til hvad du mener, da du på intet tidspunkt under casen nævnte noget om at smide mig ud. 

2) Du kunne ikke forklare mig hvad problemet var, blot at der var en problem - du kom med to løsninger, ingen af dem indebar en straf? 

3) Du har ikke sat dig ind i den her case overhovedet, det ses tydeligt på dit modsvar. 

 

Citat

"Jeg blev fortalt, at administratoren ville fjerne det for mig, så det lod jeg ham gøre - men i stedet for at fjerne mit hærværk, fjernede han mig." - svvdk123, den linkede unban request

 

Jeg ønsker, som tidligere nævnt, som minimum én af følgende tre krav

 

- En verbal dialog mellem Tarry og jeg

- Et unban

- Et ordentligt modsvar fra Tarry, som forklarer mig, hvorfor han har ret, og jeg tager fejl. Det tidligere modsvar kunne jeg ikke bruge til ret meget. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg undskylder selvfølgelig, at jeg har kommenteret på unban requesten, uden af det var mig som der fik ban. Jeg vil dog pointere at jeg var medejer af foreningen og med til at lave den, så det kunne lige så godt være mig der kunne have været banned.

 

Men alligevel, jeg vil bare pointere at moderatoren (Tarry) løj. 

Citat

"Neger pik", "sex shop inde for" eller noget i stilen af det. - Tarry

 

Hvilket som jeg sagde, var løgn, da der aldrig har stået noget om nogen som helst sexshop?

 

Der stod det, som vi har sagt, nemlig:

Citat

Negerpik Jægerforening - Stor pik - Lille pris.  -  Det som der stod på bygningen

 

Jeg fandt det nødvendigt, så det ikke bliver en ord mod ord diskussion om hvem der sagde/skrev hvad.

 

Hvis @Mikk finder det nødvendigt, har mig og @svvdk123 også snakket med flere der lyttede til samtalen da @svvdk123 blev bandet, og OGSÅ fandt ban'et meget besynderligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke upvoted eller downvoted nogens kommentarer, skulle jeg mene. 

 

Jeg har smidt følgende:

Én "stop dig selv", som svar på noget, jeg fandt overdrevet. 

Én "brugbart", fordi jeg fandt det brugbart

Én godt sproget, fordi noget var godt sproget

 

Det er fuldstændigt neutralt-ladede reaktioner i min optik, jeg er ked af, hvis du på nogen måde følte, at du blev trådt over tæerne. 

 

AproX joinede siden fordi han følte, at det var relevant for diskussionens udfald, at vi fik en andens vinkel på historien. Hvad han liker/disliker, kan jeg ikke stå til ansvar for. Jeg kan heller ikke stå til ansvar for AproX' dårlige opførsel i nogen tilfælde da han, som i selv sagde, ikke har noget at gøre med diskussionen. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.