Hop til indhold
Stavox

[Solved] Carban i 2 dage for at køre en ned på fortovet


matchus

Recommended Posts

Dit ingame navn: Matchus
Staff ingame navn: EDDY
Dit SteamID: STEAM_0:0:127695772
Staff SteamID: STEAM_0:0:22932706
Forklar situationen: Jeg kører en ned fordi jeg brugte NOS bagud også kørte jeg en ned på fortovet. Han caller selvfølgelig admin fordi han somsagt blev CDM'et. Så kommer EDDY hen til mig og jeg siger jaer jeg ved godt jeg har CDM'ede en. Så siger han du får 2 dages carban. Man plejer at få et kvarters carban når man CDM'er en person.

Bevis: Jeg har ikke noget bevis.

Personligt har jeg ikke noget mod EDDY jeg synes han er en skide flink gut. Men at give mig 2 dages carban bare for at køre en ned på fortovet syntes jeg er lidt strengt.

Mvh. Matchus
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Svar til @matchus

 

Omhandler klager over mig.

 

Du skriver:

Man plejer at få et kvarters carban når man CDM'er en person.

Hvis man plejer at få sådan et kvarters carban hver gang, at du kører en person ned. Så har du tydeligvis intet lært af dit carban. Kan se før casen, at du har fået en del carban på det sidste, som viser at du intet har lært af din straf fra tideliger cases. 

 

Min begrundelse for to dages carban ligger i ''Skaalviks ydre motivationfaktor''. Da det vil være med til at motivere dig, til kører bedre næste gang. 

 

- EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

Som vi har skrevet i "Brugen af staffklager":

"Denne sektion skal bruges til, at du skriver herinde for decideret at klage over, at et staff-medlem misbruger eller ikke følger reglerne - generelt ikke at du er blevet jailed eller, at du synes dit ban var for langt. Klagerne er altså ikke beregnet til, at du brokker dig over, at du er blevet straffet for noget som er din egen skyld. Dette er også sektionen, hvis du er blevet uretfærdigt behandlet, det vil sige, at du er blevet svinet til eller, at du eller flere er blevet kicked, banned, muted, osv. uden en god grund."

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.