Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] MIN SYNS VINGEL WILDEX UNBAN ANSØGNING


MIAV

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:175922390

Hvorfor skal du unbannes:  MIN SYNS VINGEL FRA GUZERNS BAN PÅ MIG TIDLIGER PÅ DAGEN VAR JEG I CASE MED GUZERN OM RDM HVOR JEG HAVDE CALLED ADMIN HVOR JEG SIR AT JEG HAVDE MUGED NOGEN OGSÅ KOM DER BARE EN OG SKUDT MIG HAN SIR SÅ AT JEG HAVDE GUN POINTED HAM JEG SIR DET HAR JEG IKKE SÅ HENTER HAN HAM DEN ANDEN OG HAN SIR SÅ HAN HAR VIDEO BEVIS OG SÅ FOR VI LOV TIL AT GÅ I MENS HEN OPLOADER VIDEO BEVISET SENERE PÅ DAGEN KOMMER HAN TIL MIG ALSÅ GUZERN OG SIR JEG LIGE SKAL SE DET HER VIDEO BEVIS JEG SER DET SÅ OG JEG KAN SE AT DET HVA HAM JEG MUGED DET VISTE JEG IK JEG TÆNKTE BARE JEG VIL MUGE EN JEG TRODE AT HAM DER SIR JEG GUN POINTED HAM HVAR HAM DER STOD LIDT LÆNGER HVÆK/den næste ting jeg blev banned for var at jeg laved random flash hvor det var mig og min ven og nogen andre gutter der stod i et rum og havde det sjovt uden at det gik ud over andre min ven fik 300 sec jail og jeg fik ban

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:175922390

Grund: 13X random flash - Lyver for staff.

Navn: wildex

AdminID: STEAM_0:1:83982133 - Guzern [junioradmin] - Profil

Unban: 26-06-18 20:25

Banned: 16-06-18 20:25


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skriver det samme på denne unbanreq som du skrev på den du ikke svarede på.

Så det gør jeg også...

 

Hejsa.

Jeg starter lige fra begyndelsen.

Det starter med jeg kommer ud til case, hvor at du siger du blev skudt uden nogen god grund. Jeg vælger så at snakke med Ra1fi om det, og han siger så du havde mugged ham. Jeg vælger så at tage jer begge op på et tag for at vi kan få snakket det ud. Du sagde du var helt sikker på, at du IKKE havde gunpointed Ra1fi, som man så kunne se du havde, gennem den video han sendte til mig senere på dagen.

Mht. Random flashbang havde Zenoxxi, fået en case fra en politimand hvor at de sagde du havde random flashed. Så jeg tvivler meget stærkt på at alle 13 flashbangs du har brugt, var ''med din ven''.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, kristofferlynge skrev:

jeg følte bare ikke lige at jeg måtte snakke og at du havde bestemt dig 

 

Du havde rig mulighed for at snakke. 

Jeg var ikke sikker på om du skulle have 7 eller 14 dages ban, da det selvfølgelig ikke går at lyve for staff. Jeg spurgte så Zenoxxi i mellemtiden, hvor du havde rig mulighed for at snakke.

Link til kommentar
Del på andre sites

det gir ikke rigtig mening at du sir 7 eller 14 dages ban fordi du har givet mig en halvanden uge og det med at du sir jeg lyver for admin ville jeg ik sige er sandt fordi at jeg trode at han var en anden så er det jo ikke at lyve for admin og hvis jeg måtte for tælle om det med flashbangsne så ville du sikert kunne se hvad jeg snakker om

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Guzern skrev:

Jeg spurgte så Zenoxxi i mellemtiden

 

Flashbangsne var en mindre ting, i forhold til at du løj. 

Der var en anden spiller der sagde du havde kastet en random flashbang i PD. Så din påstand med at du bare havde kastet rundt med dem i en bygning med din ven er jo så ikke sandt.

 

Desuden, havde jeg allerede givet dig 600 sec jail, 20 min Indleder jobban, OG en times jobban.

Link til kommentar
Del på andre sites

for det første jeg løj jeg trode jo han var en anden det kan jo ske en gang i mellem at man ser forkert også gir det ingen mening at du banner mig i en halvanden uge alså til på mandag

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, kristofferlynge skrev:

for det første jeg løj jeg trode jo han var en anden det kan jo ske en gang i mellem at man ser forkert også gir det ingen mening at du banner mig i en halvanden uge alså til på mandag

 

Du siger selv ''jeg er 110% sikker på jeg ikke gunpointede ham'', da jeg spurgte dig. Da jeg så ser den video, og viser dig den, begynder du lige pludselig at crouche og gå lidt væk fra os, mens du kigger væk. Så du vidste udmærket godt selv, at du havde lavet lort i den. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, kristofferlynge skrev:

jeg jeg mente ikke jeg havde gunpointed ham men det betyder ik at jeg skal have ban i halvanden uge bare at jeg laver en syns fejl betyder det ik jeg løg for dig som du skriver

Når du sagde det så selvsikkert som du gjorde, tænker jeg ikke at du skal have unban. Medmindre du kan komme på teamspeak og komme med en MEGET god grund til du skal have unban.

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, kristofferlynge skrev:

jeg tænker heller ik unban bare  reduceret

 

til i dag eller i moregn ville være fær

 

Kom på teamspeak så kan vi snakke om det.

Stavox.dk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Efter en snak på Teamspeak har vi fundet ud af han får unban søndag aften.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.