Hop til indhold
Stavox

RIP XXXTENTACION


Bimse👌

Recommended Posts

Jeg er blevet lidt forvirret over om X er død eller ej. 

 

Mener selv at han nok er død.

 

Men nogle siger at han ikke er så.

Jeg valgte at prøve at google pænt meget og fandt nogle gamle klip.

Hvor at i en af dem siger han at han er i live.

Men det virker som om det er et gammelt klip.

Så enten ved folk noget som jeg ikke ved ellers så tror de at de gamle klip er et nye klip.

 

Jeg har lidt en tanke om at det er fake. Men det er kun på grund af hans kommene album No pulse.

 

Jeg vælger at spørger om det her fordi at jeg elsker ham og hans musik rigtig højt også vil jeg gerne vide om det er falsk eller sandt det med han er blevet "skudt" ;( 

Ellers glæder jeg mig bare til at høre hans kommene album No pulse .

 

Men hvis han er død så kondolere

RIP

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså da Lil Peep døde, var der også en masse der var usikre. OG det har alle lov til at være.

Jeg har dog ikke tænkt mig at ændrer min mening eftersom jeg tror at han er død, fordi hvis jeg render rundt og siger til mig selv at han lever, også han faktisk er død, bliver jeg lidt sad.

 

Det der med hans kommende album No pulse er jo bare en conspiracy. 

At sige det er planlagt er bare langt ude i mine øjne.

 

Hvis vi tager udgangspunkt i Lil peeps død og sange.

Han sang som noget i det første på sangen "The way i see things" i 2015 var "i got a feeling that i'm not gonna be here for next year"

Betyder det så at hans overdosis var planlagt i 2018? Eller måske tideligere men fejlede? 

 

Det jeg skriver her er lige så meget en conspiracy theory ligesom alt andet, siger bare at hvis det kan ske for Lil peep, kan det også ske for X.

 

Dog har politiet bekræftet at X er død, og de har vidst pligt til at fortælle sandheden eller intet.

Der er virkelig mange klip på Youtube med "X's sidste ord" dog skal i lægge mærke til at X havde blåt hår inden han døde og hvis håret er hvidt er der nok fra December 2017 videoen er taget fra.

 

Jeg ved at X virkelig har prøvet hårdt at rense sit navn, og næsten er sten sikker på at han ikke ville gøre det.

Hvis i ikke vidste det, så er to mænd blevet påpeget skylden på af X's fans og får dødstrudsler i minuttet.

IDK, synes ikke at det lyder som X (ikke fordi jeg kendte ham eller noget)

 

Hans musik var og er rigtigt godt og lad os håbe de har gemt nogle unrelease sange som de kommer uploade en gang hveranden måned så vi får noget fra vores elskede X 🙂

X's musik har virkelig hjulpet mig igennem det sidste halveårs tid efter jeg fandt ud af jeg havde problemer 😕

 

+Han har vidste allerede lavet en "fake death scene" før, som jeg kunne forstå det. Hvis han ville ende op med at lave 1 til ville det godt nok virke lidt mærkeligt.

 

Lad det nu bare strømme en med -reps eftersom jeg tydeligvis ikke har samme holdning som mange andre, men håber dog at jeg kunne forklare min "syns vingel" Kappa

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Fatter bare ikke hvorfor folk går så meget op i at en musiker/rapper eller hvad han nu var er død? - Jeg har heller aldrig hørt hans musik om det måske kan have noget med det at gøre  om det måske er deformjeg er så lige glad jeg synes bare det er mega latterligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

40 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Fatter bare ikke hvorfor folk går så meget op i at en musiker/rapper eller hvad han nu var er død? - Jeg har heller aldrig hørt hans musik om det måske kan have noget med det at gøre  om det måske er deformjeg er så lige glad jeg synes bare det er mega latterligt.

Sæt dig ned, hør hans musik du vil forstå det makker...

Link til kommentar
Del på andre sites

XXX lavede noget godt musik, ingen tvivl om det. 

Men lad det nu ligge forhelvede, knægten døde og det er virkelig tragisk. Det er slet ikke det.

Politiet har skrevet dødsattest på xxx, så det er officielt. De har bekræftet flere gange, at han er afgået ved døden. 

Han faker det ikke, knægten er skudt og død. Der er absolut ingen tvivl.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Vito skrev:

XXX lavede noget godt musik, ingen tvivl om det. 

Men lad det nu ligge forhelvede, knægten døde og det er virkelig tragisk. Det er slet ikke det.

Politiet har skrevet dødsattest på xxx, så det er officielt. De har bekræftet flere gange, at han er afgået ved døden. 

Han faker det ikke, knægten er skudt og død. Der er absolut ingen tvivl.

Fuldstændig enig, synes selvfølgelig også det trist, men det virkelig bullshit at folk virkelig tror han fakede hans død..

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil lige sige, at hvis i undrer jer over hvorfor at folk kommer med alle mulige konspirationsteorier..
Så vil jeg forslå at man simpelthen bare tjekker det her, og så burde man forstå hvorfor at folk siger alle mulige ting som de gøre.

 

Og jeg kondoler dybt over denne tragedie, selvom jeg desværre ikke har vist noget om ham indtil nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså jeg tror ikke han er død, tror han faker med det, da hans nye album hedder "Puls" for naboerne havde ikke hørt skud eller noget andet, og der er ikke blod på hans trøje på den video af ham hvor han sidder i bilen på yt!

-Men kan intet sige, kan også godt være han er død, men ved det ikke ærligt, for de sociale medier forvirre min hjerne!

 

Mvh. 

FragZone

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, FragZone skrev:

Altså jeg tror ikke han er død, tror han faker med det, da hans nye album hedder "Puls" for naboerne havde ikke hørt skud eller noget andet, og der er ikke blod på hans trøje på den video af ham hvor han sidder i bilen på yt!

-Men kan intet sige, kan også godt være han er død, men ved det ikke ærligt, for de sociale medier forvirre min hjerne!

 

Mvh. 

FragZone

Hvis man bliver skudt i brystet, i den stilling han sad, ville der altså ikke være særlig meget blod på hans trøje, det afhænger også af skud vinkler, og hvilket våben der er blevet brugt

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, Mirikin skrev:

Hvis man bliver skudt i brystet, i den stilling han sad, ville der altså ikke være særlig meget blod på hans trøje, det afhænger også af skud vinkler, og hvilket våben der er blevet brugt

Som sagt ved intet, men jeg tror at de tager pis på hele verden, da hans nye album hedder Puls, og de nævner puls 3 gange i den video, så tror det kommer med i hans musik video. Men ved intet, så i må ikke hænge mig op på det :)

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Bims skrev:

Det der er, at X ikke døde på stedet, så derfor kan man se ham blinke og trække vejret stille og roligt i bilen.

Han døde først ved Hospitalet som jeg forstod det.. 

 

Manden er død :saddowns:

Altså mener han er i kemo ligenu?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Willy skrev:

Jeg tror du mener koma, men det er han heller ikke længere.

 

X er erklæret død.

Ja koma, min fejl, nårh okay!

Alle siger bare at han ikke er død og han bare laver en joke med hele verden, men ved intet. Tror også han er død, har lige læse en masse artilker

 

RIP X

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, Willy skrev:

Jeg tror du mener koma, men det er han heller ikke længere.

 

X er erklæret død.

 Præcis. Alle de historier der flyver rundt med at det er et mediestunt, er blot for at de små sider kan få trafik, og tjene penge.. Sådan fungere internettet bare. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Han fakede sin død for et år siden. hvor det skulle forestille at han hang sig selv det viste sig dog at være til hans nye album der. Men så længe politiet har erklæret hans rigtige navn død så kan det ikke være fake. Da det både er ulovligt at fake sin død og så vis det skulle have været ægte så skulle han have indrømmet det var falsk efter nogen timer så det ikke ville blive en så stor sensation som det er blevet nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

Skal lige pointeres at X blev skudt i nakken og ikke brystet.

42 minutter siden, Bjørnen skrev:

Jeg forstår ikke... Jeg har set klippet hvor han sidder i hans bil, hvor han er blevet skudt. Men på det ene klip har han sorte bukser på, og på det andet røde 😕

Men han er nok død. R.I.P

Politiet har måske været nød til at rive shortsne af ham, så måske det sorte underbukserne lol

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, wanyth skrev:

En ting mere, er at man ikke kan se X'es palme/træ tattoo i panden på ham på videoen i bilen, og man burde kunne se det med alt det lys.

u see?

Screenshot_21.png

Screenshot_22.png

Men ja, X er desværre død. Det er trist.

 

Jep Rip

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, wanyth skrev:

En ting mere, er at man ikke kan se X'es palme/træ tattoo i panden på ham på videoen i bilen, og man burde kunne se det med alt det lys.

u see?

Screenshot_21.png

Screenshot_22.png

Men ja, X er desværre død. Det er trist.

 

I bliver nødt til at forstå hvordan lys fungerer, venner.

 

Hvis man filmer havet fra en flyvemaskine på en skyfri dag, så vil der være et "spot", hvor det lader til, at lyset skinner mere end på resten af havet. Det er fordi, at vinklen lyset kastes tilbage til øjnene på får det til at ligne at det skinner mere end højst nødvendigt, og man kan derfor heller ikke se vandet. Det er på grund af, at vand har en reflekterende overflade.

 

Med X's tatovering kan man se, at alt omkring ham får præcis samme mængde sol, men fordi lyset kastes tilbage i den vinkel, så skinner området. Og tilføjer man så et pixelleret billede oveni, så har ting det med at "forsvinde".

 

Jeg tænker også umiddelbart, at det er logisk. 🙃

C0RIt1l.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 7 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.