Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Mod ansøgning. [Marcus]


Marcus

Recommended Posts

Ingame navn: Marcus (Kan godt hedde noget efter, men det er nok fordi jeg er med i et gang).

SteamID: STEAM_0:0:52479969.

IRL Navn: Marcus.

Alder: 13 år.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været admin på en anden Garry's mod server som også var med DarkRP, hvor serveren var et stor succes. Jeg har været admin på den server 2 gange før, den ene gang var jeg admin på den i ca. 3 måneder, hvor serveren lukkede ned pga mangel af spillere. Serveren åbnet igen et år efter, hvor jeg ansat som admin igen, mig og de andre admins blev fyret ca. en 4 månedere efter, fordi de ville have et nyt staff team. En måned efter lukkede serveren ned igen, pga mangel af spillere.

Jeg har derfor lært hvordan jeg skal håndtere admin cases, og hvordan du opfører dig som staff.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har som sagt været admin på en anden Garry's mod server, hvor jeg lærte hvordan jeg opførte mig som staff. Jeg er meget aktiv på jeres server, jeg runder lige nu de 241 timer, på Stavox, og de 1040 timer på Garry's mod. Jeg er utrolig aktiv på jeres hjemmeside, jeg er inde på den mindst 1 gang hver anden time. Jeg har læst alle postes, og jeg kommentere også mange af de postes der kommer. Når jeg spiller inde på Stavox, er jeg også meget aktiv i chatten, og hjælper så mange som jeg nu kan, både i chat og her på forum. Jeg er selvfølgelig også altid inde på jeres TeamSpeak 3 server, hvor jeg tit sidder med mit gang og spiller.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har jo som sagt været admin på en anden Garry's mod server, hvor jeg lærte lidt ULX. Jeg kender faktisk også nogle af de ULX i har på jeres server, for det bemærker jeg når en anden staff skriver det i chatten. (Som !visdeath, !cb, osv). Jeg har læst lidt på nogle hjemmesider med noget ULX, så jeg er lidt bedre forberedt end de andre ansøgere. Men jeg kan naturligvis ikke dem alle, men jeg er helt klar på at lære dem.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg kan læse og skrive dansk flydende, jeg er født og opvokset i Danmark, og hele min familie er dansk undtagen min onkel som er halv spansk. Jeg bruger altid min mikrofon da det er meget mere effektiv og nemmere end at skrive. Jeg skriver kun hvis jeg spiser eller laver noget hvor jeg ikke har mulighed for at snakke. Jeg er også nogle gange i sommerhus hvor jeg ikke har mit headset med, hvor jeg også er nød til at skrive nogle gange, da mikrofonen på min bærebar ikke er så god. Jeg snakker lidt hurtigt, som kan være utrolig irriterende. Men jeg prøver selvfølgelig at rette op på dette.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på alle hverdage fra ca. klokken 15.30-21.00. Om tirsdagen og fredagen kan jeg godt være en time forsinket, men det er fordi jeg er ude med aviser. Jeg er sejler og sejler om torsdagen fra klokken 17.00-20.00. Om weekenden er jeg på om morgen til klokken ca. 11.00-12.00. Hvor jeg kommer på igen ved ca. klokken 18.00 og logger ca. klokken 23.00-24.00.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er en glad frisk dreng som elsker at spille computer. Jeg bruger næsten alt min tid på at spille computer, da det er min hobby. Jeg elsker at hjælpe folk, og jeg gør det når jeg kan. Jeg går meget op i reglerne så jeg ikke bryder dem. Jeg vil helst gerne kende alle reglerne da det gør det nemmere for mig.

Ellers elsker jeg bare at spille på Stavox.

 

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning. Stil endelig spørgsmål hvis du er i tvivl om noget.

 

- Marcus.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, Sebacasso2 said:

+REP God spiller tror jeg nok er bannet såå

Mange tak. :D 

 

5 minutes ago, SPYWARE said:

Neutral men syntes du er en smule aggressiv når du taler med folk =)

Hmm? Aggressiv? Hvad mener du med det?

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, SPYWARE said:

Du snakker meget agressivt som om du ved hvad der er rigtigt og giver ikke en chance for at lade andre tale

Kan det være fordi jeg snakker for hurtigt? Eller er det fordi jeg bare lyder "aggresiv"?

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutes ago, Jan T said:

Han er der ikke hver eneste gang.

Du skal kunne styre dig selv.

 

-1

Jeg kan sagtens styre mig selv? Han mener jeg lyder aggresiv, hvor jeg mener at det gør jeg ikke.

Tak for din kommentar. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

-1 

Du har sommetider svært ved at styre hvad du siger, og siger nogle ret så upassende ting.

Vi står 4 admins og fortæller dig en besked, men du holder fast i at du har ret.

Efter min mening virker du ikke som en hold spiller.

 

Som JanT og SPYWARE også har pointeret skal du selv kunne stå inde for hvad du siger, og selv kunne styre dig.

Du er rigtig dybt inde i gangfights, og derfor er jeg bange for du ville give fordele eller ulemper for gangs.

 

EDIT: Jeg ville ikke svarer tilbage, da det skaber en masse spam.

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutes ago, SimoNe said:

-1 

Du har sommetider svært ved at styre hvad du siger, og siger nogle ret så upassende ting.

Vi står 4 admins og fortæller dig en besked, men du holder fast i at du har ret.

Efter min mening virker du ikke som en hold spiller.

Du har sommetider svært ved at styre hvad du siger, og siger nogle ret så upassende ting. - Kan du komme med et eksempel?

Vi står 4 admins og fortæller dig en besked, men du holder fast i at du har ret. - Jeg har så fået at vide af en admin at man IKKE må våbentjekke en som er warranted. Efter hans mening måtte man kun våben tjekke hvis man fik lov, eller lavet en våben tjek. Så det er jo det jeg ved, så det er det jeg spiller efter.

Efter min mening virker du ikke som en hold spiller. - Alle har en mening. ;) 

 

EDIT: Det irritere mig lidt, at du giver din reputation pga denne oplevelse vi havde os. Jeg synes ellers vi spillet meget godt sammen og hyggede os. Men du har selvfølgelig ret til at have din mening. :-)

Som du også skriver så lad være med at skrive tilbage, da det vil give en helt masse spam. Men send endelig en PM, her på forum. @SimoNe

 

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutes ago, Andrew Miller said:

-Rep

 

- Virker ikke klar til at påtage sig sådan et stort ansvar endnu.

- Overdriver meget, gør ofte en lille sag til noget stort, som er unødvendigt.

- Aggressiv, hvis det ikke går efter dit hovede

Tja, du har vel nok ret. Men jeg prøver skam stadig.

For det er jo ikke for sjov jeg ansøger.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 26. april 2016 at 21:46, Kaninoz said:

-rep

  • Barnlig.
  • Overdriver.
  • Grimt sprog.
  • Aktiv.

-Kaninoz

Tja, må jeg høre hvorfor du mener jeg er "Barnlig" og hvorfor du mener jeg "Overdriver"?

 

On 26. april 2016 at 20:50, Mik889c said:

Ja? Jeg er enig med Andrew? 

Okay ;) Tak for din kommentar! :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Den måde du svarer på alle kommentarene herinde for dig til at lyde stædig/aggressiv. I stedet for at forlange en argumentation for folks meninger om dig, så bare accepter det de skriver og lad den ligge.

 

Personligt syntes jeg er du er fornuftig nok, du kender reglerne bedre end nogen andre (på nær lige mig self), og du følger dem også. Du er også hurtig til at skrive hvis du ser andre bryde reglerne.

 

Jeg syntes du ville være egnet til stillingen som moderator, og jeg var også klar til at skrive +rep. Men med den måde du skriver til folk herinde som ikke er enige med dig, så tænker jeg at du måske ikke er helt klar endnu. Det virker både barnligt og aggressivt.

 

Neutral rep.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, Metro said:

Den måde du svarer på alle kommentarene herinde for dig til at lyde stædig/aggressiv. I stedet for at forlange en argumentation for folks meninger om dig, så bare accepter det de skriver og lad den ligge.

 

Personligt syntes jeg er du er fornuftig nok, du kender reglerne bedre end nogen andre (på nær lige mig self), og du følger dem også. Du er også hurtig til at skrive hvis du ser andre bryde reglerne.

 

Jeg syntes du ville være egnet til stillingen som moderator, og jeg var også klar til at skrive +rep. Men med den måde du skriver til folk herinde som ikke er enige med dig, så tænker jeg at du måske ikke er helt klar endnu. Det virker både barnligt og aggressivt.

 

Neutral rep.

Mange tak for din kommentar! ;) 

Du har nok ret, jeg lyder nok lidt "stædig" og "aggressiv". Det er noget jeg vil huske til en anden gang! :-) For det trækker nok ret meget ned hvis du lyder "Aggressiv" osv.

 

- Marcus. ;) 

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

 

du er en meget aktiv spiller, som går op i, at håndhæve reglerne. Du stiller spørgsmål til de andres kommentarer, det viser du ikke er ligeglad, og du er villig til, at ændre dig på punkter de andre fremhæver.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Dave said:

+rep

 

du er en meget aktiv spiller, som går op i, at håndhæve reglerne. Du stiller spørgsmål til de andres kommentarer, det viser du ikke er ligeglad, og du er villig til, at ændre dig på punkter de andre fremhæver.

Tusind tak for dine fine ord! ;) Det betyder meget! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.