Hop til indhold
Stavox

[Solved] dårlige admins


NINEX

Recommended Posts

Dit ingame navn: NINEX Staff ingame navn: TARRY og Reyn Dit SteamID: STEAM_1:1:238390535 Staff SteamID:TARRYS STEAM_0:1:107227712 Reyns STEAM_0:0:131139038 Forklar situationen: okay det starter med tarry skyder mig fordi jeg sagde han bank var grim. derfor skyder tarry mig.
det fint nok så går jeg så over til min banksom

ligger næsten lig ved siden af der hvor jeg døde og så kommer reyn og
jeg kan ikke høre ham ingame han skriver så jeg har

brudt nlr og det siger jeg så nej fordi jeg ikke viste at jeg ikke
må gå ind i min bank. kommer så i pd jail og kan stadigvæk

ikke høre reyn. derfor går jeg lige hurtigt afk i 15 sek for
at fix min mic det har jeg så ikke sagt til reyn.

og så får jeg ban for at lyve i case som jeg ikke har. da jeg ikke viste
det nemlig. så jeg bliver bannet. jeg bliver lidt sur over det da jeg ikke

helt viste hvorfor jeg bliv bannet. jeg går så
ind på teamspeak og går ind for at snakke med dem. jeg får så fant i reyn

og snakker med ham. ham er rigtig flink til og
starte med men da tarry kom ind så bliv han smart i munden og lidt flabet.

jeg falder lidt ned fra da jeg var sur. og jeg
var og lidt flabet i starten men stoppet eller 3 min ved

godt jeg skulle have snakket pænt til og starte med. så vi snakker
og uden helt normalt men så begynder de og grine

af mig og sidde og gøre grin med mig og sige jeg lyder som et lille barn selvom
jeg snakker helt normalt til dem. jeg siger så

de skal snakke pænt til mig men en af dem siger hejhej og smider mig ud af rummet.
jeg startet med 5 dages ban men har fået 12 dages ban efter

vi har snakket som jeg ikke helt forstår. men jeg fik ban fordi min
ikke virkede ikke fordi jeg lyver i case som jeg ikke har gjort. Bevis: tjek mit ban

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej NINEX!
Nu er det sådan at vi startede med at banne dig i 5 dage pga. Du brød NLR, Du løj i case omkring dit NLR + Du stillede dig AFK midt i casen.
Du kommer så ind på TS, hvor Reyn beder mig om at komme ind sammen med ham. 
Du tager det mega -seriøst, samt du flejner ud på både Reyn, og jeg. Allerede der har vi mistet noget tillid til dig.
Vi forklare dig op til flere gange, hvad din ban grund lyder på, samt vi forklare scenarierne.

Vi forklare dig: ”Du er blevet banned med grunden, NLR samt lyver om det, fordi du sagde at du ikke havde brudt NLR, (men det havde du).
Du vælger så midt i det hele og stille dig AFK, vi prøver at kontakte dig, både via Chat, og Voice Chat, men intet svar.”

Vi sidder og forklare det til dig 8-10 gange, men det er som om du ikke gider forstå det.
Di hisser sig op, og gør ved. Til sidst får vi på en måde trængt ind til dig, så vi kan snakke nogen lunde normalt til dig.
Efter der er gået ca. 20 minutter med bare diskussion, beslutter Reyn sig for at lukke sagen af.
Derfor siger jeg til Reyn, han skal ændre i dit ban, med tilføjelsen: ”Flabet i Support”, da jeg ikke syntes at din tone og væremåde var acceptabel.  

 

Hvis du har mere at tilføje til sagen, eller eventuel spørgsmål til det jeg har skrevet, så skyd løs.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej NINEX, jeg tænker at jeg i mit svar vil fokusere på din opførsel i support rummet. Det starter med at jeg kommer derop og begynder at snakke roligt sammen med dig og du virkede også rolig og flink overfor mig. Men da Tarry joiner lægger jeg med det samme mærke til hvordan din opførsel begynder at hælde til den dårlige side, tror Tarry og mig bruger mindst 8 minutter på at forklare det hele hvorefter du siger at du ikke har lyttet efter og at du vil begynde at høre efter, her bliver mig og Tarry irreteret over din opførsel da det jo er dig som kommer og vil have information omkring dit ban så kan du jo ikke sidde og lave alt muligt andet så skal din opmærksomhed være rettet mod os og intet andet. Derfor bliver dit ban sat op da din opførsel var uacceptabel. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

men jeg har ikke kunne høre noget prøver jeg og fix min lyd og så bliver jeg bannet fordi jeg lige skulle have lyd på igen og lyver ikke i case det nemlig normalt at sige man ikke har gjordt det nå man ikke ved at man har gjort det

og da i kalder mig et barn og sidder og gøre af mig er det så også bare okay?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

40 minutter siden, NINEX skrev:

men jeg har ikke kunne høre noget prøver jeg og fix min lyd og så bliver jeg bannet fordi jeg lige skulle have lyd på igen og lyver ikke i case det nemlig normalt at sige man ikke har gjordt det nå man ikke ved at man har gjort det

og da i kalder mig et barn og sidder og gøre af mig er det så også bare okay?

 

For det første. Huh?? : https://gyazo.com/f09438e9523d9550d5c9343771037744

 

Og for det andet, informerede du os ikke om at du lige vil prøvede, at fikse din lyd på noget tidspunkt, - 
derfor valgte vi at gøre som vi gjorde. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du fik jo ikke ban uden grund det var du også selv enig i. 

Du sagde i support rummet at det var din egen skyld at du ikke skrev i chatte at du prøvede at fikse din lyd og at du ikke var klar over det med nlr

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.