Hop til indhold
Stavox

OssiDK (Genstart dimse)


Ackhmed

Recommended Posts

OssiDK kan man få sine ting igen eller bare penge for sit weed. Fordi vi klikkede E på ham også genstartede serveren. Havde 2200 og et og landet og Sadam havde 1400 og et og landet. Så hvis vi bare kan få sådan like bare hvad det cirka giver.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg så godt at serveren genstartede mens i var ved at sælge det, men er ikke 100% sikker på i kan få det refunderet.

Dette er nok noget i skal gå til Head of staff med. Jeg ved endda ikke om de kan gøre noget. 

 

Hvis i har evt. billeder af det weed i havde, ville det nok hjælpe jer en del. 

 

Men jeg kan dog bekræfte at Achmed havde de 2200 gram weed, da jeg returnerede det til ham, efter han blev mast.

 

@Dynn

@Emoyly

 

-EDIT-

Som nedstående som Jimboe også skriver, så står der også i chatten at den genstarter snart, som en advarsel...

Link til kommentar
Del på andre sites

@Dynn

Det ved jeg godt.

Lige da den begyndte med at spamme det skyndte mig og min vens sig ud for at finde weed dealeren vi kunne ikke finde så Ossi hjalp os, vi finder ham så klikker "E" på ham jeg når at sælge 1000g min ven når ikke så jeg fik bare lidt ud af det, ved godt du ikke rigtig kan gøre noget ved det synes bare det er lidt arveligt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.