Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hermione


Polle

Recommended Posts

Jeg vil hurtig sige at dette omhandler Hermiones handlinger på ts!

 

Mit ingame navn er: PolleBoii

Staffs ingame navn: Hermione, tror jeg.

Dit steamID: Tænker ikke at det er nødvendigt siden det omhandler ts.

Staffs steamID: Tænker ikke at det er nødvendigt siden det omhandler ts.

Forklar situationen: Det startede med at OPK, br1zzle og Hermione kom ned i "Men in black" gang rummet. De spørger så om jeg vil være med til fortnite, ser ikke det store i det. Jeg trækker så mig og min ven ned i et andet rum, for at undgå alt larmen. Jeg flytter så rundt på OPK og br1zzle i 2 forskellige rum for at troll lidt. De poker mig så en masse gange, fair nok. De stopper efter noget tid og så trækker Hermione mig op i det rum vi startede i og spurgte igen om jeg vil være med til fortnite. Så siger jeg "Gider du og lade være med at abuse dine kræfter" Og leaver efter det. Hermione poker mig med beskeden "Triggert" Jeg går op i "Afventer Support" For at gøre det færdigt hurtigst muligt. Hermione trækker mig så ned i et support rum og siger "Ja hallo" eller noget i den stil. Jeg siger så "Jeg vil gerne have et andet staff, siden det handler om dig" Så siger han noget i stilen "Det kan du ikke" Så smider han mig ned i "Færdiggjort support" Der føler jeg mig uretfærdigt behandlet. Jeg går så op i "Afventer Support" igen, jeg bliver så rykket ned i "Færdiggjort Support" igen. Det gøre hun utallige gange, efter noget tid kicker han mig så fra serveren for: "Stop dig selv jeg movet dig bare" Igen føler jeg mig uretfærdigt behandlet. Jeg joiner igen og går ned i afventer support. Han kicker mig så fra rummet, jeg joiner det igen. Han trækker mig så ned i et support rum. Jeg siger så "Jeg vil gerne have et andet staff medlem" Han trækker så Zzea op som kun er en moderator som intet kan gøre i mod Hermione. Jeg siger så "Jeg vil gerne have et højere rangeret staff medlem" Han siger så "Det jo spild af mandskab" Så siger jeg "Hvis du ikke snart stopper så kommer der en klage på forum" Han siger så "Du smider en klage på forum" Og så leaver jeg.

 

Bevis:

image.png.00127f85af2641dfd31e301dcc0621a1.png

image.png.3065e07ac19733a4a2049992602e1b8a.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, ZzeA skrev:

Du mangler at tilføje at du fik muligheden for at snakke med en anden staff, men valgte ikke at gøre det fordi det var en Moderator.

 

Det gjorde ikke.

13 minutter siden, Jakob skrev:

"Det jo spild af mandskab" 

 

14 minutter siden, Jakob skrev:

Jeg vil gerne have et højere rangeret staff medlem"

 

6 minutter siden, Hermione skrev:

Det er  jo os bare jordens undergang at jeg hiver dig op i et rum og siger vi skal spille fortnite og derefter poker dig med Triggert

Ser ikke nogen grundt til at du laver en klage på så lidt da du også selv siger du Troller

Siden i også kom ned og earrapede. Så det klart jeg rykker lidt rundt på dine venner for sjov. Men at du misbruger dine powers og ikke respekter at jeg vil snakke med et andet staff medlem synes jeg ikke er okay.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der blev ikke på noget tidspunkt nævnt "Det jo spild af mandskab"

Han fortalte dig at der ingen grund til er at en anden staff som vil fortælle dig det komplet samme, kommer op. 

 

Om jeg er Moderator eller ej, ville jeg kunne se situationen fra den helt samme vinkel som enhver anden staff kan.

og derefter tage det videre til en anden staff hvis nødvendigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Jakob skrev:

Jeg vil gerne have et højere rangeret staff medlem

Rang gør ingen forskel, om hvorvidt en person har lavet en fejl. Jeg som mod, ville kunne hjælpe hvis en Senioradmin havde gjort noget, som han ikke skulle. Det er ikke fordi vi bliver mere vigtige fordi vi har en højere rang, vi får bare mere at lave og et større ansvar. Så drop den, og vær taknemmelig for at ZzeA han overhovedet gider at hjælpe dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, slaskefar skrev:

Rang gør ingen forskel, om hvorvidt en person har lavet en fejl. Jeg som mod, ville kunne hjælpe hvis en Senioradmin havde gjort noget, som han ikke skulle. Det er ikke fordi vi bliver mere vigtige fordi vi har en højere rang, vi får bare mere at lave og et større ansvar. Så drop den, og vær taknemmelig for at ZzeA han overhovedet gider at hjælpe dig.

Du skal ikke skrive i staff klager som du ikke er relateret i. 

Tak

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan godt være at han har trukket dig ned for at spørge om fortnite, men værre er det heller ikke. At han mover dig uden tilladelse er selvfølgelig irriterende, men come on!

 

Gider ikke lave mere ud af denne staff klage, da grundlaget ikke er godt nok

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.