Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage over OSSIDK


Jens Jacobsen

Recommended Posts

Jeg har spillet på serveren i en del tid og jeg har haft nogle cases med OSSIDK da han var det eneste staff på serveren. Jeg er politi og der bliver kaldt 112 om et raid jeg går hen til raided og warranter døren og da jeg prøver på at battle ram døren duer det ikke jeg kalder staff og OSSIDK tp til mig jeg siger at det ikke duer han laver et eller andet med sin tool gun men siger intet og han tp væk jeg pm ham og skiver følgende> ????? < han tp til mig igen tager mig frem og tilbage med sin physics gun siger så følgende> Jeg er træt af dig nu< sætter mig ned og tp væk. Har ikke noget imod ham undrer mig bare lidt hvorfor han er s[dan nu hvor han er staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Magnus. 

 

Jeg får et opkald af at du ikke kan komme ind i en gunshop med battering ram, hvor jeg fortæller dig at du sagtens kan det, da din kollega lige har gjort det. Du afbryder mig konstant i min forklaring til dig, hvor jeg prøver at hjælpe dig. Til sidst får jeg nok, hvor jeg tp'er væk. Jeg bad dig om at lytte efter og være stille mindst 5 gange, men det forstod du åbenlyst ikke.

 

Ang. det med at tage fat med min physics gun. Hvis jeg på noget tidspunkt har taget fat i dig, er hvis jeg skulle snakke med dig, eller du havde lavet lort i den.

Grunden til jeg tog fat i dig, var fordi du ikke gad at lytte efter, og der ved håbede jeg du forstod det, men det gjorde du ikke.

 

Håber dette er nok svar på din klage

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Magnus2512 skrev:

Hej OSSIDK 

 

Jeg har ikke hørt at du har sagt noget det eneste tidspunkt jeg hører dig sige noget er til aldersidst hvor du siger at du har fået nok af mig, hvilket jeg selvfølgelig bliver lidt forvirret o.

Det havde du nok, hvis du havde taget din tid, og gad og lytte efter

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.