Hop til indhold
Stavox

[Solved] Langsom respons og Guzern siger jeg lyver.


Recommended Posts

Dit ingame navn: Cano Gotti
Staff ingame navn: Alle på stavox 1 Evocity. 16:00, 03-06
Dit SteamID: STEAM_0:1:50780590
Staff SteamID: Alle på stavox 1 Evocity. 16:00, 03-06 Specifikt Gunzern STEAM_0:1:83982133
Forklar situationen: De er enten afk eller svarer bare ikke. Har ventet mindste 10-15 min. Og Guzern siger jeg lyver.
Bevis: ? har ikke noget
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Siger du lyver, Hmm.

''Jeg stod ikke med gun fremme''

e703a5420077a1c123381ebd04646c26.jpg
https://gyazo.com/e703a5420077a1c123381ebd04646c26

-------------------------

Den anden del ved jeg godt var forkert. Men det var en sag for samtlige staffs inde. Mig, 22, og Hermione. Vi holdte ikke ordenligt øje med case stackeren grundet vi ville ahve fat i danske bank, som selvfølgelig er forkert gjort af os. Beklager.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så vidt jeg har forstået det her klager du generelt over, at din case ikke er blevet taget i 10-15 minutter? Jeg forstår overhovedet ikke den del med Guzern – det bliver du nødt til at uddybe.

 

Læg så meget tid og energi i din staff-klage, som du vil have, at jeg skal lægge i for at løse det her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Paradoksalt  at man klager over manglende respons, når man som klager formår at gøre nøjagtig det samme.

Dog er det noget som vi er opmærksomme på, samt er vi ved at oprette nogle forskellige værktøjer til at forbedre det overordnede billede ift. case-aktivitet, så lignende sager ikke vil forekomme. Med hensyn til Guzern forstår jeg stadig ikke, hvad det er du prøver og sige, og på grund af manglende svar kan det selvfølgelig ikke blive løst. 

 

Hvis du skulle lave en klage endnu en gang, bør du gøre noget ud af den og aktivt svare tilbage.

Vi vil gerne forbedre vores arbejde og gøre spillerne så tilfredse som muligt, men en sag som denne bidrager ikke med noget, da du ikke selv byder ind.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.