Hop til indhold
Stavox

[Solved] Kaistar Staff Klage


Gerda

Recommended Posts

Det handler om at jeg har min bank hvor jeg har Jutalander E2'en hvor der står

 hvor min ven kommer at skyder troldebarn ned og "Indsæt Printere" det warranter han mig så for som er fair nok. han bliver derefter skudt af en af mine venner ved navn Ejner som er i mit gang (Familien Holst). i gang reglerne står der at ens gangmedlem må komme til aisstanse i raid. jeg blev skudt af Hermione hvor jeg så stod og raidede hans gang medlem der var det fair nok åbenbart der var hans gang medlem Våbenhandler. og her er jeg bank der kan jo ikke være nogle forskæl?

Men åbenbart er der når det er Chuck man har i case.

Men trolde barn bliver så bringede ned i min Bank og begynder at sprænge printerne hans "Indsæt Printere" warrant virker ikke længere så jeg har ingen chance for at vide han er inde i min base han lave der efter en warrant på mig med grunden "Skal ud" 

Citat

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Gerda.

Jeg får denne case kaldt af 'Troldebarn' hvor han siger RDM også når jeg kommer for at se hvad der er sket. Jeg hører fra begges side og finder ud af at det var en mobboss der var drabsmanden ved en bank. Som der står under jobregler ved mobboss må din ven IKKE hjælpe din bank selvom I er i gang sammen.( Må kun base sammen med andre kriminelle jobs.) Så uanset hvad gangreglerne siger så ville jeg sige at I stadig IKKE må arbejde sammen og have base sammen. Din ven måtte så ikke hjælpe i denne situation nu hvor bankmanden (dig) bliver raided at politiet.

 

 

Mvh

Kaistar

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skal følge skabelonen når du laver staff-klager.

Som sagt, så skal man prioritere jobbet over sit gang, og i denne situation må dine gangmedlemer ikke assistere dig, medmindre du har hyret dem som vagte i din bank.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.