Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage Slaskefar


Nops

Recommended Posts

Staff ingame navn: Slaskefar
Dit SteamID: STEAM_0:1:79931459
Staff SteamID: STEAM_0:0:60271189
Forklar situationen: Jeg kommer til at sige admin i rp og så bliver jeg kicket for tag dig sammen.
Bevis: Har ikke et bevis glemte at tage billede af det

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløj

 

Du bliver skam ikke kicket for at nævne admin i RP. Jeg vælger at kicke dig, fordi du gentagende gange har være flabet. Kaldt mig salt, sagt jeg ikke burde være staff, generelt tilsvining af mig.

I den case vi havde hvor du nævnte Admin i RP, ville jeg give dig 120 sek jail, men du valgte at stikke af fra casen gentagende gange, og virkede egentlig pisse ligeglad med at jeg snakkede til dig.

Jeg havde givet dig en masse advarsler den sidste time, men alligevel fortsætter du. Jeg synes ikke, at din opførsel har været acceptabel gennem dagen, derfor giver jeg dig et kick. Du kommer ind på serveren igen, og jeg spectater dig hvor du står, og snakker med en anden spiller om at du tror jeg har mens osv.

 

Jeg undskylder jeg ikke var mere klar overfor hvorfor du bliver kicket, men det var lidt svært at få ind, når du stikker af og ikke hører efter.

 

Forsat god dag til dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej! 

Det er mig som kaldte på staff på dig, eftersom du valgte at side og klade mig salt og lign. Jeg havde også kaldt eftersom du ikke ville gå af vores bygning, da vi havde byggerskilt, Cristian Nillersen havde også bedt dem om at gå, men det gjorde du ikke, du sad også en svinede mig til.

 

-Jimmi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.