Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff ingame navn:FragZone


the gangster

Recommended Posts

Dit ingame navn:victor ratgen
Staff ingame navn:FragZone
Dit SteamID:STEAM_0:0:133630164
Staff SteamID:STEAM_0:0:63927113
Forklar situationen:jeg er lige kommet på går over få spawn så tager han bare fat i mig også siger jeg hvad han lvaer så jailer han mig 600sek jeg forstår ikke hvorfor han gøre det men så må i tænke jer om hvorfor i har sådan en admin
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej. Jeg tager fat i dig ved et uheld fordi jeg skulle tage fat i din ven, som stod lige ved siden af dig! Jeg har sagt undskyld til dig, hvor efter du begynder og svine mig til. Du kalder mig blandt andet Lorte Admin - Og du var pisse flabet ligesom din ven, så jeg gav jer begge 600 sek, for at være pisse flabet!

-Men forstår ikke hvorfor du ikke bare lader den ligge her, har sagt til dig hvorfor i blev jailet, samt gav dig en undskyldning fordi jeg kom til at tage fat i dig!

-Kan godt lige sige hvorfor i bliver jailede en gang til --> I bliver jailet fordi i bla. nævner Admin i RP, og siger lorte admin! Og de sagde jeg også til jer 20000 gange hvis i gad at høre efter hvad jeg sagde! Også var i bare pisse flabet mod mig og Lucas Bygger!

 

Mvh

FragZone

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg sagde du admin  abusede også jailer du mig bare og jeg kan se her vor jeg prøver at kom på nu har du også bannedt mig cdm seriøst jeg kørte i bil en gang hvor der er en der hopper ud får andet min bil så vis i ikke gøre noget ved ham så gider jeg da ikke a spille på server han ødelægger rp og han slettet min vens bygger så ja altså det god server men det ikke Alle admins  der er lige god

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, the gangster skrev:

Jeg sagde du admin  abusede også jailer du mig bare og jeg kan se her vor jeg prøver at kom på nu har du også bannedt mig cdm seriøst jeg kørte i bil en gang hvor der er en der hopper ud får andet min bil så vis i ikke gøre noget ved ham så gider jeg da ikke a spille på server han ødelægger rp og han slettet min vens bygger så ja altså det god server men det ikke Alle admins  der er lige god

Hej igen, forstår ikke hvad du mener med at jeg skulle have givet dig ban, for har ikke været på idag? Og nej du sagde Lorte Admin, men der er vel ikke mere at diskutere over, for har sagt hvorfor "i" blev jailed..

 

Mvh.

FragZone

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, the gangster skrev:

Jeg vil gerne sige jeg eller min ven sadge ikke lort admin og du jalliede mig få igen grund så jeg vil gerne sige vis i ikke gøre noget ved ham så stopper jeg med at spille 

 

Hej igen, prøv nu lige at slappe af makker, jeg jailede dig fordi i blev ved med at svine mig til. Og hvad skulle de gøre ved klagen, de kan jo ikke gøre noget, for @Lucas Bygger var også med til at bestemme hvad i skulle have i straf, men der er jo ikke mere at diskuter' over for, i har fået jeres straf, så må i jo lade vær med at svine en admin til. Hvis i har taget i mod min undskyldning ingame var den jo ikke rigtigt længere!

 

Mvh.

FragZone

Link til kommentar
Del på andre sites

Det virker meget usandsynligt, at du "bare" har fået 600 sekunder i jail uden nogen form for kontekst bag. Hvis vi lige kigger på din staff-klage engang, så kan du se hvilke øjne jeg ser det med lige nu.

 

  1. Du beskriver situationen uden kontekst. Du blev bare "jailed" i 600 sekunder.
  2. Jeg skal have fat i FragZone for at få en kontekst.
  3. FragZone kommer med konteksten (hvilket faktisk er din opgave).
  4. Du begynder at ændre situationen til din egen fordel.

 

Den der kommer først til mølle får den malet, som man siger. Eftersom du vælger at udelukke konteksten og grunden til dit jail i din staff-klage, ser jeg det ikke som andet end et surmule forsøg på at hænge FragZone ud.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.