Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage på - Nichlas


Recommended Posts

Dit ingame navn: Sekondløjnant Sand

Staff ingame navn: Nichlas

Dit SteamID: STEAM_0:1:37672384

Staff SteamID: STEAM_0:0:101194759

Forklar situationen:  Det der som det starter med, er at jeg bliver taget fat i af Nichlas om et "Failwanted". Det bliver så klaret, og imens jeg snakker med dem som det gik udover.

Så hører jeg så, at han siger til nogle som har en base overfor, at de skal skal fixe deres base. Og da de så "1. Har KOS (som vi havde raidet før han kom) 2. Taler grimt 3. Går rundt med våben." Vælger jeg og en anden så at arrester Spilleren.

 

Og da vi skal så til at raide dem, efter det de har gjort, "da vi tænker at der er en grund til det". Og så efter noget tid unarrester og returner hanSpilleren som vi tog, og jeg spøger så Nichlas hvorfor at han gøre det.

Og Nichlas siger så, at han ikke behøver at spøgerer mig om grunden. -

(Hvilket jeg er uenig i, fordi at "spilleren" gik og var meget flabet.

Og så virker det som en dårlig undskyldning "at han var i case", når at han ikke engang var der.)

 

Og da jeg så spøgerer et par gange hvorfor, "Fordi at det ikke giver mening for mig." Bliver Nichlas så ophidset, Hvilket ikke virker som en særlig god tone, at forklare tingene i. Og jeg siger så bare okay.

Og den form for "case" bliver så afsluttet.

 

Bevis: 1. https://streamable.com/gx2as

2. https://streamable.com/m4j3j

 

"Jeg syntes altså at du burde hav været, lidt mere rolig og forståelig næste gang, Nichlas."

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa igen.

Som alle i casen ved var basen ulovlig, i det jeg prøvede at få ejeren af basen til at rette den. Kommer en af jeres betjente hen og arrester ham. Jeg havde ikke informeret jer godt nok, tydeligvis til at vise vi var i case. Derefter vælger jeg at unarreste ham, da det ikke er helt fair, for ham. Vi kommer alle sammen i en lille diskution hvor jeg herefter svare tilbage lidt udmodent og flabet. Der beklager jeg så. Jeg blev lidt irreteret da det hele gik så hurtigt, og jeg havde en smule travlt pga tideliigere cases som jeg skulle følge op på.

Jeg beklager og skal nok rette mig ud fra denne klage 😊 Hilsen Nichlas.

Link til kommentar
Del på andre sites

@Nich Okay. Men for det første, vil du ikke mene at de ting han gjorde "var" grund til at arrester ham.

Og jeg følte ikke rigtig at du "var i case" pga du tog væk, og lod dem ordene det alene.
For hvis du nu var der og ventet på at de fik fixet det. Kunne jeg nok sagtens have set at du "var i case". Men da du ikke var der, troet jeg at du var færdig.

9 minutter siden, Dispy skrev:

Hvem snakker vi om her 

Det er nick jeg hentyder til.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

@Nich Okay. Men for det første, vil du ikke mene at de ting han gjorde "var" grund til at arrester ham.

Og jeg følte ikke rigtig at du "var i case" pga du tog væk, og lod dem ordene det alene.
For hvis du nu var der og ventet på at de fik fixet det. Kunne jeg nok sagtens have set at du "var i case". Men da du ikke var der, troet jeg at du var færdig.

Det er nick jeg hentyder til.

Grunden til jeg tp'et væk var at der var mange cases i stackeren, og tænkte de ude mærket godt selv kunne klare det.

Er ked af du ikke følte jeg var der i cases, tænkte bare ikke denne case skulle have så meget opmærksomhed.

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Nich skrev:

Grunden til jeg tp'et væk var at der var mange cases i stackeren, og tænkte de ude mærket godt selv kunne klare det.

Er ked af du ikke følte jeg var der i cases, tænkte bare ikke denne case skulle have så meget opmærksomhed.

Ja. Jeg kan godt se at fra din syns vinkel, virket det nok mere effektiv at ordne andre ting.
Og jeg er ok med det. Men en anden gang burde du altså sige det på en lidt mere rolig og venlig måde, så folk ikke føler sig dårligt behandlet.
Og hvis du fx kan se nogle betjente, så kan du måske infomere dem, så de ikke prøver at udføre RP mod dem, som skal fixe noget.
🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

Houston du må godt bare lukke den nu.
Da jeg er blevet ok med nick.

@Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.