Hop til indhold
Stavox

[Solved] Creamy - Staff klage


SimoN

Recommended Posts


 

Dit ingame navn: SimoN ( Edward Blackson på daværende tidspunkt )

Staff ingame navn: Creamy

Dit SteamID: STEAM_0:1:107797971

Staff SteamID: STEAM_0:1:106295230

 

Forklar situationen: Det starter med at jeg køre rundt i min Nissan Leaf, og stejler lidt hist og her. Ikke noget voldsomt. Jeg bliver stoppet af en betjent, som ikke var Creamy. Jeg står midt på vejen, og spørger derfor betjenten ( Johan et eller andet ) om jeg må gå ind på fortovet ved Burger King. Det får jeg lov til, og på vej der over låser jeg muligvis min bil. ( Dette er noget jeg er itvivl om ). Creamy kommer løbende ind mod byen, og sætter roadspikes under min bil, tiltrods for jeg stille og roligt står og snakker med betjenten. Det er her reglen bliver brudt ( Politi regel 29 "Du må kun benytte roadspikes, hvis en person stikker af eller nægter at stoppe." ) Jeg ved ikke helt hvordan jeg skulle ha' været stukket af, imens jeg snakker med betjenten på fortovet. Med det samme roadspikesne bliver sat, konfrontere jeg Creamy og siger "Det der er imod reglerne", hvor han svarer koldt "Nej" og fortsætter.

 

Det er mere en princip sag, at jeg føler at det burde være logik at når man får noget a vide om et muligt regelbrud midt i en roleplay situation, at man så lige sørger for man har alt på det rette. Jeg ved godt at i ikke skal kunne alle reglerne, men når jeg selv siger at der er noget som ikke er tilladt her, men han vælger at være sikker på sin sag bare at sige nej, tyder det på at han slet ikke er bevidst om reglen.

 

Det blev noget af et clusterfuck, undskyld.

 

Bevis: Jeg har desværre intet.

Ekstra information: Jeg ønsker intet splid mellem os Creamy, men synes at denne sag var forkert håndteret. Normalt ville jeg ikke lave staffklage, men i og med han vi diskuterede ingame i et godt stykke tid føler jeg ikke der er en anden løsning. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej med dig SimoN.

 

Jeg kommer gående imod byen efter jeg har haft stoppet en bil udenfor tunellen. Jeg ser dig og 2 andre betjente stå og snakke sammen, lige pludselig løber du over imod bilen for at låse den op hvorefter jeg straks smider en spike for at stoppe dit flugtforsøg. Du kommer hen og begynder at skrige, brokke dig, kalde mig en dårlig Staff osv osv..  - Du siger jeg skal fjerne roadspiken hvorefter jeg på INTET TIDSPUNKT har sagt at reglen ikke eksitere!. Jeg går med det samme hen til spiken igen for at fjerne den, men da jeg er igang med det kommer du gående ud på vejen og bliver kørt over. Jeg fjernede endag spiken efter du sagde det!, men der kom en bil og kørte ind i mig og i spiken så hjulene på bilen blev ødelagt. Jeg kunne sagtens have reaperet din bil igen, uden brok. Men det nytter ikke noget når du vælger at skælde ud, det kan jeg ikke holde ud. Beklager.

 

Du vælger at kalde Staff lidt efter, Maxx teleporter hen til dig og i snakker i et stykke tid. Vi står og snakker sammen i et stykke tid, men jeg for på intet tidspunkt lov til at sige noget uden at du endten afbryder, siger jeg lyver, kalder mig dårlig staff eller kommentere på ALT jeg forsøger at sige. Det er irreterende og jeg følte ikke på noget tidspunkt at du overhovedet gad at lytte en en eneste ting af hvad jeg sagde til dig.

 

Iforhold til reglen, kan det være jeg har mistolket den. Reglen er "(Politi regel 29 "Du må kun benytte roadspikes, hvis en person stikker af eller nægter at stoppe)". Da jeg ser dig gå imod bilen og låser den op uden du var færdig med at snakke med betjentene tolkede jeg det som værne at du skulle til at flygte, dermed smed jeg spiken. Selvfølgelig kan jeg have lavet en fejl, men vi er dog alle mennesker og vi laver allesammen fejl engang imellem. 

 

Jeg har ikke udmiddelbart mere at sige iforhold til klagen da jeg syntes det er forklaret fint her. 

Mvh creaMY

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved ikke hvordan jeg ku ha nået at kalde dig dårlig staff, svine dig til og sige du lyver inden jeg blev kørt ned.


Jeg kalder staff efter, og jeg føler sjovt nok også at du bare kommer med det samme "dårlige" ( ifølge mig ) argument.

Jeg gik forbi min bil, fordi jeg smidt over i den modsatte side af fortorvet / burgerking, da jeg blev smidt ud af min bil. Det er det eneste tidspunkt jeg har været forbi den ( Som desværre hverken kan bevises eller modbevises )

 

Jeg fik et kort klip, som jeg desværre ikke kan finde længere af en som stod ved siden af da vi "diskuterrede" hvor jeg hverken svinede dig til eller kaldte dig dårlig staff.

 

Pointen i denne case er ikke at min dæk gik i stykker, som jeg sagde i vores diskussion var jeg røv ligeglad med det, men det mere var princippet.

Alle laver fejl, men så indrøm dem da ingame i stedet for vi begge skal bruge vores tid. 

 

Der står i reglen HVIS en person flygter må de bruges, men no matter what er det jo ikke et flugtforsøg at låse sin bil?
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Iforhold til reglen, kan det være jeg har mistolket den. Reglen er "(Politi regel 29 "Du må kun benytte roadspikes, hvis en person stikker af eller nægter at stoppe)". Da jeg ser dig gå imod bilen og låser den op uden du var færdig med at snakke med betjentene tolkede jeg det som værne at du skulle til at flygte, dermed smed jeg spiken. Selvfølgelig kan jeg have lavet en fejl, men vi er dog alle mennesker og vi laver allesammen fejl engang imellem. Jeg indrømmede også ingame et par gange at jeg havde lavet en fejl, men du sagde bare at du var ligeglad og bare lavede en Staff-Klage istedet.

  • Jeg svarede på din besked ca 30 sekunder efter du skrev. Men du gik AFK kort efter og dermed tror jeg ikke du lagde mærke til den. 

Jeg mener stadig at, jeg har mere at tilføje da jeg allerede har svaret på dine spørgsmål igennem mit første svar.

Mvh creaMY

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, creaMY skrev:

Iforhold til reglen, kan det være jeg har mistolket den. Reglen er "(Politi regel 29 "Du må kun benytte roadspikes, hvis en person stikker af eller nægter at stoppe)". Da jeg ser dig gå imod bilen og låser den op uden du var færdig med at snakke med betjentene tolkede jeg det som værne at du skulle til at flygte, dermed smed jeg spiken. Selvfølgelig kan jeg have lavet en fejl, men vi er dog alle mennesker og vi laver allesammen fejl engang imellem. Jeg indrømmede også ingame et par gange at jeg havde lavet en fejl, men du sagde bare at du var ligeglad og bare lavede en Staff-Klage istedet.

  • Jeg svarede på din besked ca 30 sekunder efter du skrev. Men du gik AFK kort efter og dermed tror jeg ikke du lagde mærke til den. 

Jeg mener stadig at, jeg har mere at tilføje da jeg allerede har svaret på dine spørgsmål igennem mit første svar.

Mvh creaMY

 

 

Iforhold til den besked her, tjekker jeg lige om Trixx ikke optog situationen, hvor du muligvis siger "jeg lavede en fejl". Siger du rent faktisk det, eller mener det er den jo som sådan ikke længere. 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Mig og creaMY har igennem flere dialoger løbende fundet frem til en konklusion: Det hele har nok været en misforståelse fra begge sider, klokken var mange og folk var trætte.

 

Som han selv siger, alle laver fejl. Det gør jeg også. 
Så vidt jeg har forstået på creaMY, er vi bare færdige med den staff klage her - sådan har jeg det ihvertifald. Vi har fået det løst indbyrdes. 

 

@Houston

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.