Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Chuck Norris


GuipFTW

Recommended Posts

Dit ingame navn: Kiawe
Staff ingame navn: Chuck Norris
Dit SteamID: STEAM_0:1:124345514
Staff SteamID: STEAM_0:0:39323916
Forklar situationen: Jeg "RDM'er" åbenbart, Jeg og en af mine venner, skyder en person fordi han siger til os "Skal vi slås" og så køre han med glidecreme/Nos på hjulene over vores bil, når men så kommer Chuck Norris over til mig og siger at det må vi ikke. ok fair nok, men så begynder han at flyve lidt rundt med mig, og så taber han mig. ja han prøvede at gribe mig, men jeg døde og da jeg kom tibage (via TP) så spørger jeg om jeg må få mine Vandpistoler tilbage, og så siger han nej ikke når du RDM'er. Føler mig rimeligt mishandlet!!
Bevis: Har ikke noget, men synes stadig i burde tage en snak med ham!
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tager fat i dig og vil sætte dig ned og så flyver du væk, det sker en gang i mellem det kan jeg desværre ikke gøre noget ved.

Du får jail i 300 sec for rdm, men så begynder du at skrive i admin chatten at du føler dig mishandlet, og det er spild min tid. Så jeg ændre dit jail til 600 sec.

Jeg kan ikke helt forstå hvordan du kan føle dig mishandlet? 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.