Hop til indhold
Stavox

Lag & crash


Nikolaj

Recommended Posts

Hvis du oplever, at du ofte crasher så prøv at slå multicore fra. At du lagger kan skyldes mange ting. Ofte er det fordi folk har 100 programmer åben i baggrunden, imens de spiller. Så prøv at lukke nogen af dine baggrundsprogrammer ned (fx. Google Chrome, Shadowplay, Spotify osv.)

 

Hjælper det ikke så prøv at geninstallere dit spil 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, NikolajDK skrev:

Men har prøvet at slå multicore fra og spiller aldrig med det

21 minutter siden, DoktorDim skrev:

Hjælper det ikke så prøv at geninstallere dit spil 😉 

 

Husk lige og gem dupes og E2'er

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, NikolajDK skrev:

hejsa alle jer kloge computer nørder, nogen der kan hjælpe mig med hvorfor jeg hele tiden lagger meget og crasher meget

Crashede selv tit engang. Læste lidt på reddit og fandt ud af at jeg skulle sætte mine video settings på high, der crashede jeg ikke. Men hvis det er hver femte minut vil jeg gøre ligesom Mr. Sunix:

 

1 time siden, Sunix skrev:

Ved ikke så meget om crash, men lag fixer du ved at evt. at få flere ram eller en bedre cpu.

 

Det ville jeg i værdfald gøre

 

Eller prøv det her:

1 time siden, DoktorDim skrev:

Hvis du oplever, at du ofte crasher så prøv at slå multicore fra. At du lagger kan skyldes mange ting. Ofte er det fordi folk har 100 programmer åben i baggrunden, imens de spiller. Så prøv at lukke nogen af dine baggrundsprogrammer ned (fx. Google Chrome, Shadowplay, Spotify osv.)

 

Hjælper det ikke så prøv at geninstallere dit spil 😉 

 Luk baggrundsprogrammer ved at:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.