Hop til indhold
Stavox

[Solved] Civilbetjent


SimoN

Recommended Posts

Da der er kommet ændringer til jobnavne og civilbetjent kluns, har jeg lige noget feedback:

Jeg er super stor fan af det, men jeg synes simpelthen det er mærkeligt at en eller anden random på gaden bare stepper frem med en stop bil ting, uden at vise ID som betjent eller noget som helst. Jeg føler ligesom, at der enten skal være et limit på civilbetjente, eller at de skal have nogle ulemper ( feks ikke have stopbil ting ) 

 

Jeg ved godt det er pointen med civilbetjente at de skal være undercover, men det virker bare mærkeligt.

 

Dog er jeg super stor fan af det med jobnavne.

 

Følte bare lige at dele lidt feedback, da det vel aldrig kan skade. Så kan folk også dele meninger omkring det, og muligvis andet feedback under tråden 🙂

Link til kommentar
14 minutter siden, Mirikin skrev:

Tror også de bliver lidt for OP

Jeg kan sige nu, at alle jeg har snakket med omkring det på Teamspeak er enig med dig - men det skal self. testes af :)

 

Jeg tænker især et limit ville være passende på måske 3-5 mennesker, da jeg lige har set 5 betjente løbe rundt på gaden i civil, og det standser ligesom politi styrken en helt del.

 

Link til kommentar

Tbh. Civilbetjente som de er nu er for op. Jeg syntes ikke der burde være en limit på hvor mange civilbetjente der kan være, men mere ting som burde fjernes fra civilbetjente.  Måske burde man fjerne både stop bil ting og battering ram. På den måde er der også lidt balance i at være politibetjent. Jeg ved godt det ville gøre livet meget besværligt for civilpatruljer, men så må de jo kalde på backup over radioen.

Link til kommentar

Jeg er helt enig.

 

jeg var tæt på at blive pranked af politiet den anden dag, jeg var bankmand, så kom der en civilbetjent ind og Spurgte om han måtte se min bygning indefra ( jeg havde selvfølgelig printere. ) Jeg havde selvfølgelig set det med job navne osv, men pointen er at man slet ikke kan stole på nogen mere. Alle betjente er bare i civil tøj. 

 

Så, jeg er helt enig med simoN om at der burde være en form for for limit på Hvor mange civil betjente der kan være..

 

Dog er jeg også stor fan af at job navne er væk, det skaber mere RP. Men der er nogle ting der skal kigges igennem nu når det er sket.

 

//Mike Hansen

Link til kommentar

Helt Enig.

Jeg tænker at Civil betjent skal ses lidt mere som en scout.
Så at de kan patruljere gaden, og anholde hvis nødvendigt.

Men at de derimod som Tacocat også skriver, ikke skal have adgang til Battering Ram og Stop Bil Ting.

 

Så tænker jeg at hvis de for brug for sådanne værktøjer, kan de jo bruge Politiradioen til at kalde på forstærkninger.

Link til kommentar

Så overall synes i at:

  • At civilbetjente skal have fjernet deres muligheder for at stoppe en bil
  • At der skal være et limit på civilbetjente
  • At en sød lille civilbetjent er en såkaldt "mucho macho mand med tazer og 200 armor." - Taget fra Bims ❤️
  • At de er for op.

 

 

 

 

 

Kunne ikke være mere enig

Link til kommentar

Så for at drage lidt konklusioner fra den anden tråd:

 

Forstår jeg på flere, at en justering af civilpolitiet på følgende, vil være tilfredsstillende for alle:

  1. Begrænse dem i at kunne bruge "Swaggers" jobmodels.
  2. Begrænse armor til 100
  3. Fjerne Stop Bil Ting, Battering Ram og Road spikes.
  4. Sætte en limit på maks 3-5 civilbetjente på samme tid.
  5. Regel der forbyder dem i at frembringe ulovlig aktivitet. F.eks. "Skal vi lave weed", og så arreste personen fordi han siger ja.

Til gengæld er planen også at lave følgende ændringer der forbedrer deres mulighed for at være civil:

  1. Tilfældiggøre deres jobnavn på ID-kortet.
  2. Fjerne jobfarver fra chatten

Feedback er velkommen.

 

Link til kommentar
1 minut siden, Dynn skrev:

Fjerne Stop Bil Ting, Battering Ram og Road spikes.

Altså det med stop-bil-ting og road-spikes har du ret i burde blive fjernet men jeg mener stadig at selvom de er i Civil stadig skal have en battering-ram til at tage konfiskeret biler og hjælpe med raids en battering-ram fylder også en stor del af Politiet arbejde så det ville være dumt at fjerne den.

Link til kommentar
1 minut siden, Madss (ULTRA) skrev:

Altså det med stop-bil-ting og road-spikes har du ret i burde blive fjernet men jeg mener stadig at selvom de er i Civil stadig skal have en battering-ram til at tage konfiskeret biler og hjælpe med raids en battering-ram fylder også en stor del af Politiet arbejde så det ville være dumt at fjerne den.

Det er ikke rigtig meningen at du skal gøre de ting. Raids kan ske, men at fjerne konfiskerede biler?

Så snart du går civil ændrer dine arbejdsopgaver sig. Du går det jo ikke for stadig at gøre det samme. Du gør det fordi det giver dig en fordel på andre punkter, som så er det du fokuserer din tid på.

Link til kommentar
15 minutter siden, Dynn skrev:

Så for at drage lidt konklusioner fra den anden tråd:

 

Forstår jeg på flere, at en justering af civilpolitiet på følgende, vil være tilfredsstillende for alle:

  1. Begrænse dem i at kunne bruge "Swaggers" jobmodels.
  2. Begrænse armor til 100
  3. Fjerne Stop Bil Ting, Battering Ram og Road spikes.
  4. Sætte en limit på maks 3-5 civilbetjente på samme tid.
  5. Regel der forbyder dem i at frembringe ulovlig aktivitet. F.eks. "Skal vi lave weed", og så arreste personen fordi han siger ja.

Til gengæld er planen også at lave følgende ændringer der forbedrer deres mulighed for at være civil:

  1. Tilfældiggøre deres jobnavn på ID-kortet.
  2. Fjerne jobfarver fra chatten

Feedback er velkommen.

 

Super fan af overstående.

Link til kommentar
9 timer siden, Dynn skrev:

Så for at drage lidt konklusioner fra den anden tråd:

 

Forstår jeg på flere, at en justering af civilpolitiet på følgende, vil være tilfredsstillende for alle:

  1. Begrænse dem i at kunne bruge "Swaggers" jobmodels.
  2. Begrænse armor til 100
  3. Fjerne Stop Bil Ting, Battering Ram og Road spikes.
  4. Sætte en limit på maks 3-5 civilbetjente på samme tid.
  5. Regel der forbyder dem i at frembringe ulovlig aktivitet. F.eks. "Skal vi lave weed", og så arreste personen fordi han siger ja.

Til gengæld er planen også at lave følgende ændringer der forbedrer deres mulighed for at være civil:

  1. Tilfældiggøre deres jobnavn på ID-kortet.
  2. Fjerne jobfarver fra chatten

Feedback er velkommen.

 

 

Man kunne også bare bede om ID før man lukker folk ind bag i ens butik hvor der er ulovlige ting.

 

Hvis man som civil betjent ikke må forsøge at lokke folk til at lave ulovlige ting, hvad er så det smarte ved at være civil? Det er da også sådan de gør i virkeligheden når de skal prøve at narre en pusher

Link til kommentar
9 timer siden, Metro skrev:

Det er da også sådan de gør i virkeligheden når de skal prøve at narre en pusher

Nej det er ikke? Afhængig af hvilket præcist scenarie du tænker på, er det nok mere undercover-betjente der gør dette. Civil-betjente falder ind i gadebilledet, de opmuntrer ikke andre til kriminalitet for så at tage dem for det.

Link til kommentar
20 timer siden, Dynn skrev:

Så for at drage lidt konklusioner fra den anden tråd:

 

Forstår jeg på flere, at en justering af civilpolitiet på følgende, vil være tilfredsstillende for alle:

  1. Begrænse dem i at kunne bruge "Swaggers" jobmodels.
  2. Begrænse armor til 100
  3. Fjerne Stop Bil Ting, Battering Ram og Road spikes.
  4. Sætte en limit på maks 3-5 civilbetjente på samme tid.
  5. Regel der forbyder dem i at frembringe ulovlig aktivitet. F.eks. "Skal vi lave weed", og så arreste personen fordi han siger ja.

Til gengæld er planen også at lave følgende ændringer der forbedrer deres mulighed for at være civil:

  1. Tilfældiggøre deres jobnavn på ID-kortet.
  2. Fjerne jobfarver fra chatten

Feedback er velkommen.

 

Begræns hvilke våben de kan gå rundt med. Tænker ikke de skal kunne gå med andet end håndvåben, og selvfølgelig deres tazer

Link til kommentar
23 minutter siden, DetBareMads skrev:

Begræns hvilke våben de kan gå rundt med. Tænker ikke de skal kunne gå med andet end håndvåben, og selvfølgelig deres tazer

 

Så alle andre spillere der er præcis magen til skal kunne gå med 20 forskellige våben? Det forhindrer jo ikke betjenten i selv at købe 20 våben? Jeg forstår ikke hvad problemet er her, er det at tyve pludselig får en udfordring?

Link til kommentar
11 minutter siden, Metro skrev:

 

Så alle andre spillere der er præcis magen til skal kunne gå med 20 forskellige våben? Det forhindrer jo ikke betjenten i selv at købe 20 våben? Jeg forstår ikke hvad problemet er her, er det at tyve pludselig får en udfordring?

Tænker jeg også det er meget feder som det er nu!

Link til kommentar
På 16/05/2018 den 6:38 PM , Mikkel Flaw skrev:

Men skal politiet ikke også have en fordel.

 

Jeg er glad for ændringen, det medfører at jeg fremmadrettet skal være mere opmærksom og ikke stå med våben fremme offentligt nogen steder, fordi jeg aldrig kan vide mig sikker

 

Selvfølgelig vil du ikke have det lavet om, nu da du har fundet ud af at det er mega nemt for dig.

 

 

sorry min attitude lol

Link til kommentar
19 timer siden, Metro skrev:

 

Så alle andre spillere der er præcis magen til skal kunne gå med 20 forskellige våben? Det forhindrer jo ikke betjenten i selv at købe 20 våben? Jeg forstår ikke hvad problemet er her, er det at tyve pludselig får en udfordring?

Jeg tænkere lidt der samme. For hvad så hvis en civil-betjent kommer i skudfight? og tyven lige har en m82 mod en glock..?
Det vil nok virke lidt unfair, men også "realistisk på samme tid" --> "at en civil-politi kun har et håndvåben. Ikke en pistol mod m82".

Altså hvis at civil-betjente kun kan have håndvåben, så burde der også ske nogle ændringer, til alle andre "Normal-Person" jobs.

Link til kommentar
52 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Jeg tænkere lidt der samme. For hvad så hvis en civil-betjent kommer i skudfight? og tyven lige har en m82 mod en glock..?
Det vil nok virke lidt unfair, men også "realistisk på samme tid" --> "at en civil-politi kun har et håndvåben. Ikke en pistol mod m82".

Altså hvis at civil-betjente kun kan have håndvåben, så burde der også ske nogle ændringer, til alle andre "Normal-Person" jobs.

Det handler ikke om hvad der er muligt - men hvad der er realistisk. Hvor ofte ser du civilbetjente stå med en M4A1? De er ikke en specialstyrke. De er nogle som skal gå rundt i gaderne. Deres pistol er til selvforsvar. 

 

Der burde ikke ændres ting til Tyv, Gangster osv. pga. Dette

 

Det er ligeså meget også for at få jobbet balanceret.

Link til kommentar
6 timer siden, SimoN skrev:

Det handler ikke om hvad der er muligt - men hvad der er realistisk. Hvor ofte ser du civilbetjente stå med en M4A1? De er ikke en specialstyrke. De er nogle som skal gå rundt i gaderne. Deres pistol er til selvforsvar. 

  

 Der burde ikke ændres ting til Tyv, Gangster osv. pga. Dette

  

Det er ligeså meget også for at få jobbet balanceret.

Forstår dit synspunkt. Men vi kan bare ikke vurdere realisme i gmod. Vi alle stræber efter det, men det er bare ikke muligt i sådan et stort omfang

I virkeligheden vil hver 2nd trafikstop ikke udvikle sig til en skudkamp. Civile bærer ikke rundt med finskytterifler på gaden osv osv osv. 

 

Jobbet skal balanceres, men tænker denne vil gøre at tyvene lige pludselig har en alt for stor fordel, og så står vi med samme problem. Bare modsat

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.