Hop til indhold
Stavox

Iphone vs Samsung?


Chuck Norris

Recommended Posts

Jeg har haft mange mobiler gennem tiden.. (Samsung 7, 8,) (Iphone 5s, 6, Se, 7) Og det jeg kan sige om de her mobiler er at de er dyre ikke så god. Så kan man lige så godt bare købe en billigere og bedre mobil, fordi der er mange af de samme spec osv i, men hvis jeg skulle vælge mellem iphone eller samsung må det blive iphone da det er meget mere brugervendligt..

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså. Jeg syntes at "android" er bedre. Fordi at det er mere "open source" artig,

og så er der, et større udvalg af mobiler, (så alle ikke bare går rundt med den sammen "iphone x/**").

+ At der er begyndt at komme mobiler med "ofres" ligeså godt teknologi som "konkurrenterne" til biligere priser..

bare som ex (huawei p20
image.png.b50b5c23233eae4f7a448faa9444de4b.pngI forhold til iphone image.png.40f94980130b63d71260dcd7d619149f.png)
Det er i hvert fald min mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg elsker Android VS iPhone debatter. 

 

IPhone X (9,066 DKK med abonnement tvunget

Screenshot_20180515-212749__01.thumb.jpg.4e47ccc573a1105ae041ffa27e85e4bc.jpg

 

OnePlus 5t (4,300 DKK uden abonnement) Screenshot_20180515-212810__01.thumb.jpg.705b91c91432babb5bda1831d8897442.jpg

Og glem nu ikke hvor let det er at roote,

Se ens filer via computer,

Download apps fra nettet,

Vælge sin egen browser,

Vælge standard apps,

Fjerne standard bloatware,

Widgets,

Nfc tags

Og selvfølgelig priserne. 

🤔🤔🤔🤔

Link til kommentar
Del på andre sites

OnePlus telefonerne er også lavet af billigt materiale.

Alle de her "EJ SE IPHONES KOSTER MANGE PENGE DE ER IKKE GODE" argumenter er noget pis. 
Ja det er en dyr telefon, men du betaler jo også fordi det netop er EN IPHONE - Du betaler fordi det er iOS.

Der er jo ingen der køber en telefon med grunden "EJ DEN HER TELEFON ER ALTSÅ LAVET I THAIWAN ISTEDET FOR KINA SÅ DEN ER MEGET GOD"

 

iPhone, Samsung, OnePlus osv. Det er jo det samme lort, en telefon som kan downloade apps og ringe. Har du et problem med at du ingen penge har? Så fint, køb du dig en OnePlus telefon. 
Jeg køber stadig en iPhone, fordi det er en iphone. 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Vito skrev:

OnePlus telefonerne er også lavet af billigt materiale.

Alle de her "EJ SE IPHONES KOSTER MANGE PENGE DE ER IKKE GODE" argumenter er noget pis. 
Ja det er en dyr telefon, men du betaler jo også fordi det netop er EN IPHONE - Du betaler fordi det er iOS.

Der er jo ingen der køber en telefon med grunden "EJ DEN HER TELEFON ER ALTSÅ LAVET I THAIWAN ISTEDET FOR KINA SÅ DEN ER MEGET GOD"

 

iPhone, Samsung, OnePlus osv. Det er jo det samme lort, en telefon som kan downloade apps og ringe. Har du et problem med at du ingen penge har? Så fint, køb du dig en OnePlus telefon. 
Jeg køber stadig en iPhone, fordi det er en iphone. 

Yeah tell em

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er lige netop det her de store teknologi virksomheder vil have i skal gøre. Jo mere man argumenterer sin holdning, desto mere klæbende, stolt og loyal bliver man til det brand man "står inde for".

 

Apple er et glimrende eksempel på kunders brandloyalitet. 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Willy skrev:

Det er lige netop det her de store teknologi virksomheder vil have i skal gøre. Jo mere man argumenterer sin holdning, desto mere klæbende, stolt og loyal bliver man til det brand man "står inde for".

  

Apple er et glimrende eksempel på kunders brandloyalitet. 👍

 

Skide kapitalister! Meld jer ind hos Ungkommunisterne i dag!
Ikke sandt kære, Willu?

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Houston skrev:

Skide kapitalister! Meld jer ind hos Ungkommunisterne i dag!
Ikke sandt kære, Willu?

 

For satan lille højzton - Klokken er da ved at være sengetid. 

Men sign me up!

Link til kommentar
Del på andre sites

59 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

@Vito Noget af prisen, er nok også pga det er en "apple" telefon. Så fordi at de ligesom har "deres styresystem" og "deres mobiler", tænkere de nok at de godt lige,,, kan tag et par ekstra tusind kr. ?:-l


Hvad? 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Vito Det jeg prøvet at sige var, at folk køber en iphone, fordi at det er en iphone.

Og typisk er det også til overpris, hvis man skal se specs baseret på det.

 

Altså der er masser af mobiler, som typisk kan have bedre specs end en iphone, og måske også billigere end den.

Og ja, "alle mobiler bliver jo, lavet i kina/eller et andet land" og til en billig pris.

Men apple tager måske en højre pris, end konkurrenterne. Men det er måske også fordi, at de har IOS, som nogle folk bedre kan li.

 

Og for ikke at komme ud i en kæmpe diskussion. Siger jeg bare at android`s har visse fordele. Og IOS Har visse bekvemmeligheder.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Nu har jeg selv en iPhone 8, og min ven har en Samsung Galaxy S9, og hvis jeg skal være helt ærlig, foretrækker jeg en Samsung Galaxy S9 af et par grunde: Nemmere at bruge, federe design, bedre kvalitet billeder og generelt og den er billigere. Min iPhone 8 koster 7500kr, hvor min vens S9 kun koster 6300kr, så jeg ser frem til at købe den på et tidspunkt, når jeg har nok penge. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Claggy skrev:

Nu har jeg selv en iPhone 8, og min ven har en Samsung Galaxy S9, og hvis jeg skal være helt ærlig, foretrækker jeg en Samsung Galaxy S9 af et par grunde: Nemmere at bruge, federe design, bedre kvalitet billeder og generelt og den er billigere. Min iPhone 8 koster 7500kr, hvor min vens S9 kun koster 6300kr, så jeg ser frem til at købe den på et tidspunkt, når jeg har nok penge. 🙂

Giv. Mig. Din. Iphone 8. Så får du min 7. Nu skal du ikke tænke på specs pga min af endnu ældre 🦐

Link til kommentar
Del på andre sites

På 28/05/2018 den 7:08 AM , Bims skrev:

Giv. Mig. Din. Iphone 8. Så får du min 7. Nu skal du ikke tænke på specs pga min af endnu ældre 🦐

Argh, jeg må sgu skuffe dig og sige, at jeg har solgt den og bestilt en Samsung Galaxy S9 nu, Bims. 😄 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.