Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Ban Request - Flaxo


F1axo

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:122961398

Hvorfor skal du unbannes:  Jeg vil unbannes fordi jeg er et godt menneske men jeg lavet en stor fejl som jeg ved selv hvad var og det vil jeg gerne lave om på både mig selv og fejlen og jeg vil sige unskyld til creaMY, Nichlas og lidt Maxx0758 jeg ved det hele og jeg synes bare ikke jeg bliver taget imod på serveren fordi jeg lave den fejl men alle laver fejl det er det jeg ikke forstår for ban for.

Jeg har en historie i skal høre ham der senioradmin Blasterion ham og jeg spillede minecraft på et tidspunkt og så skrev han til mig og jeg spurgte om han havde Garry's Mod han skrev jo så ja til det jeg skrev jeg ønsker mig Garry's Mod så jeg kan spille på Stavox det fik jeg så købt efter noget tid og der gik min drøm som virkeligheden men så i en weekend fik jeg så ban for Stavox hvor jeg lavet en ban requests og jeg skrev at jeg synes at jeg skulle have unban fordi jeg er et godt menneske osv. men ja det var en historie om hvorfor jeg ville have Garry's Mod det var jo fordi jeg ville spille på den bedste DarkRP i Danmark STAVOX

 

Det fede er nu når man kan spille som betjent på stavox så tænker jeg når jeg bliver står skal jeg være politi og det har jeg også tænkt meget over jeg synes bare i skulle vide det xD

 

- Flaxo unskyld staffsne

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:122961398

Grund: Kalder case uden grund, Kæmpe troll, Gentagende gange FailRP ,

Navn: Flaxo

AdminID: STEAM_0:1:106295230 - creaMY [junioradmin] - Profil

Unban: 16-05-18 00:51

Banned: 13-05-18 00:51


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej med dig Flaxo.

 

Igennem de sidste par dage har du kaldt Staff udafbrudt på ligegyldige grunde. Du kalder case på f.eks. "Admin Hjælp" eller hvis der er en anden Staff der teleportere til din case siger du med det samme at du endten vil have mig eller Nichlas til at tage din case. Selvfølgelig kommer vi begge for at hjælpe dig bedst muligt med din case, men når du så ikke for din vilje i casen eller der kommer lidt modstand bliver du virkelig næsvis. Igennem dagen har du gentagende gange fået advarsler af både mig og Nichlas omkring du skal stoppe med at kalde Staff på dumme grunde. F.eks. sad jeg og spectactede dig omkring klokken 24:00 hvor du carjackede en bil og stak derefter af fra Poltiet i den, du bliver arresteret og derefter kalder du Staff på "RDA". Nichlas teleporter til dig for at hjælpe dig med casen, men du siger straks at du vil have en anden Staff til at tage din case da du ikke troede på Nichlas da han kun var Moderator. Jeg teleporter derefter til dig og forsøger at forklare dig at det ikke er RDA i og med at du har stukket af fra Poltiet, men igen er det som om at du virkelig bare kalder case for at spilde vores tid.

 

Kort efter du blev banned fra serveren kommer du på Teamspeak og hopper i "afventer support". Jeg, Nichlas og Maxx kommer op i support rummet for at tage din supportsag, men du starter ud med at mute din mic. Du gider generelt ikke at svare os når vi snakker til dig, dermed blev du movet ud af rummet. Lidt efter hopper du tilbage i "afventer support", vi kommer igen for at tage din supportsag hvorefter du så skriver at du ikke vil snakke med Maxx og Jeg, vi siger til dig at Maxx og Jeg kan mute vores mikrofoner inde på Teamspeak men du siger nej. Maxx og Jeg forlader rummet og lader dig og Nichlas snakke i fred uden os andre, vi kommer tilbage hvorefter du siger at du vil snakke med os nu, men da vi så forsøger at spørge hvorfor du skal unbannes svarer du os med grunden "Jeg har ikke en grund". Derefter fik du igen en chance til at snakke men efter et stykke tid kunne vi ikke vente mere, dermed blev du smidt ud af Teamspeak.

 

Du skriver dette på Teamspeak da vi spørger dig inditl hvorfor du kalder case uden grund? "<00:55:32> "Flaxo": Ja men nogle gange har jeg ikke rigtigt en grund så jeg er nød til at bare skrive "Admin Hjælp"

Du skriver også at du er ny på serveren, men når vi tjekker dit STEAMID kan vi se at du har 73 timer på serveren, hvilket vi ikke mener er at være "ny".

Igennem dagen har du fået utallige chancer til at stoppe med at kalde Staff på dumme grunde, men på intet tidspunkt har du valgt at stoppe med det.

 

Det er irrealevant om du har spillet Minecraft med Blasterion inden du startede med at spille inde på Stavox, det er ikke noget vi kan bruge her i din unban-ansøgning.

 

Mvh creaMY & @Nich

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja jeg ved det jeg er meget ked af det over det fra nu af vil jeg ikke være sådan mere jeg kommer med en grund hele tiden og jeg siger ikke bare til en anden staff at jeg vil tale med dig eller Nichlas jeg er ligeglad hvem jeg vil tale med men fra nu af vil jeg ikke være på den måde jeg vil også undskylde meget vi kan snakke sammen på teamspeak hvis du lige kan unbanne mig der så tager vi lige en snak en rigtig god snak

 

- Flaxo

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Lennart skrev:

Ja jeg ved det jeg er meget ked af det over det fra nu af vil jeg ikke være sådan mere jeg kommer med en grund hele tiden og jeg siger ikke bare til en anden staff at jeg vil tale med dig eller Nichlas jeg er ligeglad hvem jeg vil tale med men fra nu af vil jeg ikke være på den måde jeg vil også undskylde meget vi kan snakke sammen på teamspeak hvis du lige kan unbanne mig der så tager vi lige en snak en rigtig god snak

 

- Flaxo

Hvis det passer dig, @creaMY og @Mikkkan vi godt tage en snak kl15:00 inde på teamspeak.

Og det kunne være en stor hjælp hvis du gad at snak den her gang, og komme med et agument for du skal unbanne/redusere dit ban, og ik bare sige jeg ved ik hvorfor jeg endelig er her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej med dig, vi har valgt at afvise din ansøgning på det grundlag, at vi på baggrund af hvad der skete ingame og på Teamspeak igår ikke syntes du fortjener at komme tilbage på serveren inden Onsdag d. 16/05.

 

Mvh creaMY & Nichlas

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.