Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nichlas


mathiashoeg

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Theblackmamut.

 

Jeg sad og spectatede dig, hvor jeg så så dig tage din EGP skærm hele vejen fra foran spawn på rockford hen til PD hvor du var ved at ramme Bimse. Derefter teleportede jeg til dig og konfronterede dig omkring det. Du sagde at du ikke havde hivet den særlig lang frem og tilbage. Men det havde jeg jo lige set dig gøre. Jeg fortalte dig at du ikke skal lyve overfor mig. Men du var sten sikker på at det aldrig skete sådan som nu var. Du fik en meget provokerende / flabet tone, som er træls for en staff at høre på. Det kan godt være at proppet var nocolided men det er ligemeget i denne situation.

Du har brudt reglen 1.2 da det giver meget mening at man IKKE skal kaste med sine props / skærme på den måde du nu end gjorde. Jeg fortalte dig at hvis det skete igen, ville du få et jail på omkring de 300 sekunder, og Jeg gav dig ikke nogen straf. Kan ikke se hvad du brokker dig over. Men okay.

 

Har du flere spørgsmål skriv gerne. Hilsen Nichlas

 

Link til kommentar
Del på andre sites

det passer jo ikke det du sidder og siger! jeg siger ja jeg har taget den lidt frem og tilbage (Fra p-pladsen eller der hvor der skal stå butikker) også har jeg trukket den hen til pd ja men den ville ingen skade gøre når den er nocolidet. inden du begynder at lyve så husk lige ordenligt tilbage ikke 

okay så du mener jeg skal tænke mig om ?? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.