Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fix weed?


RadioActiveGoat

Recommended Posts

Lys var grøn hele vejen igennem, jeg brugte tørret seeds

18 timer siden, Guzern skrev:

Ved ikke hvad der er sket. Men jeg anbefaler Tørret seed + syrig jord. Der får du generelt mere profit end med gamle seeds.

 

Og du undgår buggen, hvis det er en bug ofc.

Er der nogen regl ang. Hvor meget vand eller lys de må få?

Link til kommentar

Hej Radio!

 

Jeg kan godt lige give dig en lille læring i hvordan weed virker, nu ved jeg at du ikke har prøvet det før.

så det giver god mening at du ikke har nået at lave så meget, men vi kan lige finde en tid når jeg engang er blever lidt mere rask igen :)

 

//Mike Hanson

Link til kommentar
På 10/05/2018 den 1:34 AM , RadioActiveGoat skrev:

Jeg har i nat brugt 40k på udstyr til at lave weed, derefter så bruger jeg cirka 30min. Så har jeg så fået lavet noget weed osv, så går jeg hen til dealeren, 35gram 100%. Så får jeg 4k, hvordan giver det mening?!

Weed giver desværre ikke så god en fortjeneste mere.. Udgifterne til at dyrke weed er steget markant med det nye post halløj, mens udbetalingen hos weed dealeren ikke er blevet sat op.. Hvis du virkelig vil tjene penge, skal du enten ind i E2- eller dupe-salg gamet.

Link til kommentar
På 11/05/2018 den 10:51 PM , Paki skrev:

Weed giver desværre ikke så god en fortjeneste mere.. Udgifterne til at dyrke weed er steget markant med det nye post halløj, mens udbetalingen hos weed dealeren ikke er blevet sat op.. Hvis du virkelig vil tjene penge, skal du enten ind i E2- eller dupe-salg gamet.

lav et forslag.

 

#fixxxxweeeeeddd

 

Link til kommentar
1 time siden, Madss (ULTRA) skrev:

Syrerig jord - Tørret seed = 78k pr. 1000 gram det burde være rigeligt 

Bortset fra at det gav det dobbelte før i tiden...

Da man dengang mindskede udbetalingen var det fordi der ikke var de store omkostninger til at dyrke weed. Nu betaler du jo nærmest dobbelt op for alt udstyr til det. Så rent logisk set ville det jo give mening at indføre den gamle udbetaling. Dog tror jeg ikke dette er en realitet, da det vil påvirke salget af in-game penge.

Link til kommentar

Vi starter da bare en kampagne.

 

#MakeWeedGreatAgain

 

...

 

Jeg her helt enig med @Paki Weed gav altså bare mere i de gamle dage, og nutildags kan man knap nok tjene det hjem på 1 - 1,5 time hvis der ikke er en pakkeomdeler. 

Der er heller ingen der gider at lave weed mere, jeg ser ingen overhovedet der laver det. Det er meget sjælent at jeg lige kommer forbi en eller to personer.

Der burde tjekkes op på nogle tal i weed efter min holdning - ingen siger det burde være specielt meget. 

Men igen, det er også op til stormester dynn.

 

// Mike Hansen

Link til kommentar

Det var jo alt for let førhen at tjene tonsvis af penge på weed. Konceptet og selve drivkraften bag DarkRP er jo at tjene penge.

 

Hvis du kan spille non-stop igennem en weekend igennem og købe den fede bil som du har tænkt dig, hvad gør du så bagefter? Så tjener man bare penge for pengenes skyld, og det går man rimelig hurtig død i. Selvfølgelig er det her en underdrivelse - men prøv og forstå essensen. Viljen til at spille falder, desto hurtigere du opnår det mål, som du har sat dig for.

 

En anden ting er, at hvis de prisændringer ikke var blevet lavet, ville vi højst sandsynligt drukne i hyperinflation, hvor en golf ville koste 2.000.000 Kr.

Så tyg lidt på den.

Link til kommentar
41 minutter siden, Houston skrev:

Det var jo alt for let førhen at tjene tonsvis af penge på weed. Konceptet og selve drivkraften bag DarkRP er jo at tjene penge.

 

Hvis du kan spille non-stop igennem en weekend igennem og købe den fede bil som du har tænkt dig, hvad gør du så bagefter? Så tjener man bare penge for pengenes skyld, og det går man rimelig hurtig død i. Selvfølgelig er det her en underdrivelse - men prøv og forstå essensen. Viljen til at spille falder, desto hurtigere du opnår det mål, som du har sat dig for.

 

En anden ting er, at hvis de prisændringer ikke var blevet lavet, ville vi højst sandsynligt drukne i hyperinflation, hvor en golf ville koste 2.000.000 Kr.

Så tyg lidt på den.

Jeg er hverken uenig eller enig med weedpriserne, men kan kun give dig ret i det der med at tjene penge bare for at have dem.  Det er dumt, og man går rigtig hurtigt død.

Link til kommentar
3 timer siden, Houston skrev:

Hvis du kan spille non-stop igennem en weekend igennem og købe den fede bil som du har tænkt dig

Så vil jeg også mene du har arbejdet for den, hvis du bruger en hel weekend på det. Og spille en hel weekend er fucking meget.

Link til kommentar
2 timer siden, Houston skrev:

Ikke for størstedelen af vores spillerbase.

For dig og mig er det meget - men vi er også ældre og har andre interesser og ting at bruge vores tid på.

Det selvfølgelig rigtigt, og det havde jeg ikke overvejet, min fejl. 

Link til kommentar
10 timer siden, Houston skrev:

Det var jo alt for let førhen at tjene tonsvis af penge på weed. Konceptet og selve drivkraften bag DarkRP er jo at tjene penge.

 

Hvis du kan spille non-stop igennem en weekend igennem og købe den fede bil som du har tænkt dig, hvad gør du så bagefter? Så tjener man bare penge for pengenes skyld, og det går man rimelig hurtig død i. Selvfølgelig er det her en underdrivelse - men prøv og forstå essensen. Viljen til at spille falder, desto hurtigere du opnår det mål, som du har sat dig for.

 

En anden ting er, at hvis de prisændringer ikke var blevet lavet, ville vi højst sandsynligt drukne i hyperinflation, hvor en golf ville koste 2.000.000 Kr.

Så tyg lidt på den.

God pointe.

Ydermere har idéen aldrig været, at du skal tjene dit weed setup ind på 30 minutter. Weed er ikke for nybegyndere.

Det kræver eksperimentering af kombinationer, har høj risiko, fordi postsystemet lægger op til, at du skal bestille meget af gangen, og det er ikke mindst tidskrævende.

Hvis du industrialiserer det som nogen gør, kan du stadig tjene loads af money. Det kræver dedikering. 

Link til kommentar
På 18/05/2018 den 10:15 PM , Dynn skrev:

God pointe.

Ydermere har idéen aldrig været, at du skal tjene dit weed setup ind på 30 minutter. Weed er ikke for nybegyndere.

Det kræver eksperimentering af kombinationer, har høj risiko, fordi postsystemet lægger op til, at du skal bestille meget af gangen, og det er ikke mindst tidskrævende.

Hvis du industrialiserer det som nogen gør, kan du stadig tjene loads af money. Det kræver dedikering. 

Tror heller ikke de mener, at prisen skal være dobbelt så meget værd. Blot skal de måske sættes 1.25x eller deromkring, så det bliver buffet lidt mere. 🙂

Link til kommentar
8 timer siden, RadioActiveGoat skrev:

Tror heller ikke de mener, at prisen skal være dobbelt så meget værd. Blot skal de måske sættes 1.25x eller deromkring, så det bliver buffet lidt mere. 🙂

Så det du siger er at vi skal nedsætte værdien, da den lige nu er over 1,25

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.