Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unbanning


Recommended Posts

For at ansøge om unban fra serverne skal du udfylde to typer information i din ansøgning. Kopier følgende ind i en ny tråd.

______________________________

Steam

STEAM_0:1:100755323

 

Hvorfor skal du unbannes

Hej

jeg er mor til Jesper.thor.isgaard

Han er blevet banner i fem dage. 

Jeg bad han lukke ned til sengetid. Han blev ked af det. Kom til at smide et eller andet og kan nu ikke spillet fem dage. !!! Jeg lukkede nettet. 

Kan jeg på nogen måde få spillet åbnet igen. 

Han har grædt sig i søvn og har inviteret ven til spilledag torsdag. Men fem dage er MEGET længe. 

hilsen Mette 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:100755323

Grund: LTAP, Grenade abuse

Navn: jesper.thor.isgaard

AdminID: STEAM_0:0:127515814 - DoktorDim [admin] - Profil

Unban: 12-05-18 20:23

Banned: 07-05-18 20:23


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mette - Grunden til at din søn blev udelukkede fra vores server er, fordi at han kastede en såkaldt 'Flashbang' nede i politi-kælderen. Det er strengt forbudt at gøre det uden grund, da nogen kan blive ekstremt forskrækket. Folk skal være forberedt på hvad der kan ske. Jeg står lige vedsiden af din søn inde i spillet, da det sker og jeg trækker ham væk fra de andre. Han kan ikke rigtigt forklare hvorfor, og derfor vælger jeg, at begynde at skrive grunden til den kommende udelukkelse. Inden jeg når at sige farvel, så hopper din søn ud af serveren (disconnect).  Inde i vores filsystem (logs) kan jeg se, at han's net IKKE er gået. Derfor vælger jeg at udelukke ham i 5 dage.

 

Jeg vil godt tro, at din søn har været ked af det, over at han har lavet noget dumt, men det nytter jo ikke noget bare at gøre sådan han kan komme ind igen, fordi så han jo ikke lært af sin fejl.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.