Hop til indhold
Stavox

[Solved] Stavox Markedsplads


Thomads

Recommended Posts

Efter lang ventetid er vi endelig blevet klar til at åbne Stavox Markedsplads for alle, således at alle nu har mulighed for at sælge deres produkter inde på siden!:dance:

Eftersom det er begrænset hvor meget vi har kunne teste det på egen hånd, er der nok et par fejl hist og pist. Dem må i meget gerne kommentere eller skrive en PM til mig, så fikser vi dem hurtigst muligt. 

 

Vi vil gerne understrege vigtigheden i, at i sælger jeres ting via siden - Jo flere der bruger siden, jo mere sikkert bliver jeres salg, da vi får tilføjet flere og flere til blacklisten. Så HUSK at skriv, hvis i oplever ulovlig videresalg! 🙂

For at blive produktudvikler kan i ansøge i toppen af navigationsbaren - Vi satser på at køre en del ansøgninger igennem i dag, og husk, der er et oprettelsesgebyr på 500.000. 

 

Vi er vildt glade for endelig at kunne åbne op, og vi håber, at det bliver en succes for os alle! 

 

Skriv endelig hvis i har nogle spørgsmål eller add mig på steam!

 

Gå til markedsplads.

 

Link til kommentar
  • 3 weeks later...
53 minutter siden, creaMY skrev:

Er det ikke mærkeligt at tage penge for at, folk skal sælge igennen din hjemmeside? 🤔

Det er jo en oplagt mulighed for mindre "kendte" brugere, at få set deres dupes. Mange bliver bare ignoreret når de prøver at sælge noget, fordi ingen ved hvem de er.

 

Link til kommentar
1 time siden, creaMY skrev:

Er det ikke mærkeligt at tage penge for at, folk skal sælge igennen din hjemmeside? 🤔

Det kan man godt mene.

Jeg synes, at det giver mening, da jeg har lagt rigtig meget tid i hjemmesiden, og i øvrigt stadigvæk gør det.

Dvs. jeg ikke får solgt nær så mange af mine ting, og jeg ingen indtjening på serveren har. 

Derfor synes jeg, at det er rimeligt, at tage en lille del af den store sum penge man som udvikler har mulighed for at indhente. 

 

(ps webhosting koster real life cash yo)

Link til kommentar
12 minutter siden, Thomads skrev:

Det kan man godt mene.

Jeg synes, at det giver mening, da jeg har lagt rigtig meget tid i hjemmesiden, og i øvrigt stadigvæk gør det.

Dvs. jeg ikke får solgt nær så mange af mine ting, og jeg ingen indtjening på serveren har. 

Derfor synes jeg, at det er rimeligt, at tage en lille del af den store sum penge man som udvikler har mulighed for at indhente. 

 

(ps webhosting koster real life cash yo)

Well, det gir' god mening. Men jeg vil refund på 250K da jeg betalet 500KKappa

 

Link til kommentar

Opdatering d. 6/5

  • Nyt design (hovedsageligt farveændringer)
  • Tilføjelse af notifikationer for produktudviklere
  • Nye sorterings muligheder (sorter efter E2, Dupes eller alle)
  • Det er nu muligt at tilføje flere afventende ordre end én som produktudvikler
Link til kommentar
2 timer siden, Thomads skrev:

Opdatering d. 6/5

  • Nyt design (hovedsageligt farveændringer)
  • Tilføjelse af notifikationer for produktudviklere
  • Nye sorterings muligheder (sorter efter E2, Dupes eller alle)
  • Det er nu muligt at tilføje flere afventende ordre end én som produktudvikler

Der er også kommet nogle nye lækre billeder 😄

 

 

 

 

credit til mig

 

Link til kommentar
  • 4 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.