Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning-Reyn


Reyn

Recommended Posts

Ingame Navn: Reyn

 

SteamID: STEAM_0:0:131139038


IRL fornavn: Lukas


Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har haft 4 tidligere administrative stillinger i  spilcommunities, Jeg har tidligere været staff på 2 unturned servere. Den første server hed "3DGamers" serveren var ikke oppe i særlig langtid efter jeg blev staff, da der ikke var så mange ud over os staffs inde på serveren. Serveren er nu lukket da ejeren ikke gad at spille unturned mere. Jeg har også været staff inde på en anden unturned server som hed "Unturned For Gods", denne server var heller ikke den største men der var nu aligevel 15+ daglige spillere inde, de ting jeg blev bedt om at fokusere på inde på serveren  var at hjælpe nye spillere, hjælpe folk med at forstå regelsættet inde på serveren, og normale duties en staff ellers har. Jeg har også været staff i 2 DarkRp communities i Garry's Mod, "FusionRp" er den ene af dem, FusionRp var min første stilling i et spilcommunity, Inde på FusionRp var der normalt 30+ spillere så der var stortset altid noget af lave specielt når de ikke havde ansat så mange staffs så os som var anstatte fik meget af lave, inde på FusionRp nåede jeg en rank af admin da min indsats inde på serveren var meget stor. Og som de fleste ved har jeg været staff inde på Stavox, Stavox er den server hvor jeg har det meste af min nyere erfaring inde for staff arbejde fra, inde på stavox var jeg også meget aktiv i forhold til at tage cases. Og jeg sigtede altid efter at begge parter gik fra en case tilfredse det er dog svært men jeg syntes det lykkes rimelig godt.


Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:


Har en god mængde erfaring
Tidligere staff
Er hjælpsom
Er aktiv
Snakker for det meste pænt til mine medspillere
Er flink når man først begynder at lære mig at kende

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Ja jeg har et godt kendskab til alt det ULX der bruges inde på Stavox.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg formulere mig rigtig godt både ved brug af min mikrofon men også skriftligt

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 13:50-21:30

Tirsdag 13:50-21:30
Onsdag 14:45-21:30
Torsdag 15:00-21:30
Fredag 13:50-Forskelligt
Lørdag 9:00-Forskelligt
Søndag 10:00-21:30

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Er selv klar over at jeg har fået en del straffe på det sidste ihvertfald hvis jeg selv skal sige det. Det skal dog siges at jeg tager mig sammen.
Hvis der er nogel fejl eller spørgsmål i forhold til min ansøgning så skriv gerne til mig over forum.
Held og lykke til de andre ansøgere og tak for du læste min ansøgning
-Reyn

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep på et par betingelser.

 

Du er tidligere staff, og har fået ny mic så man kan høre hvad du siger nu.

Du har erfaring, og kender nok stadig Stavox's staff system.

Du er venlig

Du er sjov

Jeg har aldrig haft noget imod at snakke med dig, tværtimod.

 

Det jeg mener med ''på et par betingelser'' er, at du begynder at spille lidt mere på Stavox. Jeg kan huske her for nogle uger siden sagde du ''jeg gider ikke spille på Stavox'', og ved derfor ikke helt om du har fået lysten tilbage, eller om du laver den og går offline fra serveren igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, SimoN skrev:

Hvis du tager dig sammen og undgår straffe, men alligevel får dem tænker jeg ikke du er kvalificeret.

Set bort fra det overstående er du flink, og tidligere staff. 

 

Neutral 

Mange tak SimoN ❤️

6 minutter siden, Guzern skrev:

+Rep på et par betingelser.

 

Du er tidligere staff, og har fået ny mic så man kan høre hvad du siger nu.

Du har erfaring, og kender nok stadig Stavox's staff system.

Du er venlig

Du er sjov

Jeg har aldrig haft noget imod at snakke med dig, tværtimod.

 

Det jeg mener med ''på et par betingelser'' er, at du begynder at spille lidt mere på Stavox. Jeg kan huske her for nogle uger siden sagde du ''jeg gider ikke spille på Stavox'', og ved derfor ikke helt om du har fået lysten tilbage, eller om du laver den og går offline fra serveren igen.

Mange tak Guz <3, efter jeg skrev til dig at jeg ikke gad at spille på stavox mere spillede jeg en del fornite, efter lidt tid savnede jeg sku stavox så jeg er tilbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, CounexAwp skrev:

+Rep

 

-God at snakke med

-Kan reglerne

-Gammel staff

 

3 timer siden, Toby Pedersen skrev:

Hjælpsom, morsom, flink & moden

Kan reglerne og kan holde en pæn tone på serveren

Kan holde sit hoved koldt når det kommer til sagen

+REP 

 

3 timer siden, Wien I Kaistar skrev:

+REP

Virker flink

Virker til at kunne regler

Har ikke haft dårlige oplevelser med dig

 

Best of luck

Mange tak bois ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, Bjarne TWN skrev:

+REP Har dog ikke set dig så meget, men spiller også mest på evo.

- De gange jeg har mødt dig har du virket flink.

 

Mange tak ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral rep.

Well. Da jeg var staff straffede jeg dig et par gange, efter du selv havde været staff, du virkede som om du var ligeglad med reglerne der. Ud over det er du enelig bare strålende at have en samtale med, du har jo været tidligere staff, så du kender til "admin-værktøjerne" det giver dig en fordel på nogle områder. Men hvis du arbejder på ikke at blive straffet, så tænker jeg enelig du egener dig som staff, men som det ser ud til nu, så er du ikke egnet

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.