Hop til indhold
Stavox

Houston eller Vaskebjørn?


Houston

Ligner Houston en vaskebjørn?  

50 stemmer

  1. 1. Ligner Houston en vaskebjørn?

    • Ja, en meget nuttet vaskebjørn.
    • Nej, bare en meget nuttet mand.


Recommended Posts

Lige efter i fredags har jeg været meget splittet. Der skulle angiveligt have været en spiller ude og sige, at jeg lignede en vaskebjørn - og jeg kan overhovedet ikke forstå hvorfor.

Derfor har jeg hyret privatdetektiv Lalle til at finde ud af hvem der skrev det. Resultatet af efterforskningen viste, at det var @TacoCat :D -  bevismateriale. Derefter kom jeg i tanke om, at TacoCats mening jo ikke betyder særlig meget, på trods af at han er lidt sej. I anledning af at jeg fik taget pasfoto i går tænkte jeg, at da jeg nu har et nyligt billede af undertegnet - godt nok uden briller, tak apoteksdame, så vil jeg høre alles super vigtige mening. Så kan alle dem som ikke fik set mit kønne ansigt i fredags jo se det for evigt her. ❤️

 

Derfor - er det Houston, eller er det en vaskebjørn?

1616275431_Raccoon2.jpg.058cd2e0d9ce65bcbec66c7019811734.jpg

I know - blitsen er skarp, prøv selv og tag et billede af et meget lille fysik fotografi.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.