Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Requests


<--

Recommended Posts

 

 

SteamID: STEAM_0:1:238710208

 

 

 

Hvorfor skal du unbannes:  Hej staff, jeg vil gerne ansøge om unban. da jeg blevet bannet for et par måneder siden og jeg fortryder det rigtig meget at jeg har lavet nogle regelbryd og jeg vil love det ikke kommer til at ske igen, da jeg synes jeres server er en god server at spille på så håber i ville unbanne mig, Jeg har det også svært i skolen og jeg føler at stavox giver mig den frihed at være sammen med folk uden de driller mig med jeg er ordblind. Jeg lavede RDM Fordi at politiet Drillet mig med at jeg var ordblind og derfor skød jeg efter dem og tazer efter dem. Jeg tænker ikke på de folk mere der drillet mig, men syndes at jeg skulle have en chance til. Jeg syndes at stavox er den bedste server på hele gmod, Alle mine venner spiller der inde og jeg syndes at det er nerderen at jeg ikke kan komme ind igen , jeg siger Undskyld igen for hvad jeg har gjord, jeg håber virklig at i giver mig en change til . kh alexander kupper 🙂

<3 ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:238710208

Grund: Prev. (Tjek Zyp)

Navn: John Mecc

AdminID: STEAM_0:1:54142694 - OpK [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 27-02-18 16:29


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Du siger at du skød politiet, fordi de drillede dig, men det er jo ikke årsagen til dit ban?

Grunden til dit ban herinde, skyldes faktisk dit ban på Zypress, som vi en gang imellem deler bans med.

Jeg var så heldig at tale med dig derinde ifm. et regelbrud, hvor du ifølge mine noter forsøgte at taze mig i casen, og derefter skød mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

@Dynn Og jeg elsker stavox Meget og jeg syndes godt at i kunne give mig en change fordi alle mine venner spiller her inde og syndes bare det ikke er særligt fedt 😧 

@Dynn Ja jeg skød efter folk og det var nede i pd fordi de drillede mig der var ca 5-4 personer der 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, John Mecc skrev:

@Dynn Og jeg elsker stavox Meget og jeg syndes godt at i kunne give mig en change fordi alle mine venner spiller her inde og syndes bare det ikke er særligt fedt 😧 

Det er ikke særlig fedt nej, men fordi dine venner spiller herinde, fortjener du ikke flere chancer. Du kan opføre dig ordenligt, og lade være med at ødelægge spillet for andre.

Link til kommentar
Del på andre sites

@Dynn Vil gøre alt for at i giver mig en change igen ❤️ er villig til at betale for at komme ind igen jeg syndes at stavox er den bedste server i verden 😄

 

@Dynn og jeg ved det var mega dumt af mig og vil jeg aldrig komme til at gøre det igen vis jeg kommer ind igen 

@Dynn og vis jeg for en change til så lover jeg at vil være moden og opføre

 ordentligt

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, John Mecc skrev:

@Dynn Vil gøre alt for at i giver mig en change igen ❤️ er villig til at betale for at komme ind igen jeg syndes at stavox er den bedste server i verden 😄

 

Penge ændrer ikke noget på straffe.

Så vidt jeg kan se, har du spillet et par timer inde på vores server i alt. På den tid, samme dag, har du fået jobban og efterfølgende ban for RDM. Du går derefter ind på Zypress og fortsætter RDM samt det ovenoverbeskrevet.

Du begrunder dit RDM med, at du er blevet drillet, men tvivler på at det er sket i begge tilfælde. Det er tydeligt, at du ikke har været interesseret i at spille herinde, men i stedet bare ødelagt det for andre.

Jeg har svært ved at se, hvordan dette kan blive ændret i fremtiden.

Link til kommentar
Del på andre sites

image.thumb.png.62194bcb80e887fd30c086b0544eb037.png

image.png

havde også en anden bruger på gmod og havde ca 90 timer der og brugte alle dage på at spille på stavox

 

@Dynn

havde også en anden bruger på gmod og havde ca 90 timer der og brugte alle dage på at spille på stavox

 

@Dynn Kan også få en ven til at bekræftet at jeg næsten brugte alle mine dage på at spille der inde  

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.