Hop til indhold
Stavox

[Solved] creaMY unfair ban 1 week


Gamma Lightning Beam

Recommended Posts

Jeg er lige blevet bannet af "creaMY" i 1 uge for physicgun abuse. Historien:
Jeg vælger at gøre mig buschauffør. Jeg samler min bus op, og kører så ud på vejen i byen. Lige pludselig bliver jeg stoppet af en betjent, og der er lidt bøvl - men det kommer vi ud af uden noget går galt. Herefter gider min bus ikke at gøre. Da jeg er ny til jobbet ved jeg ikke hvordan sådan en Vehicle virker. Jeg prøver at rette den op med min physic-gun, i håbet om at det vil fikse den. Derefter tænker jeg at bliver nødt til at kigge nærmere på det. Jeg løfter bussen op med min physic-gun, og prøver at gå ind til siden, omme bag "Burgerking"-bygningen. Så kommer creaMY, og nu physicgun-abuser jeg åbenbart. Det eneste jeg ville var, at gå væk fra andre så jeg ikke forstyrrede dem, men det kan creaMY altså ikke respektere. Jeg får herefter en uges ban.
Jeg synes at det er en urimelig opførsel af en, som faktisk burde repræsentere den gode del af Stavox's medlemmer. Jeg prøver bare at finde ud af hvordan min bil virker. Jeg synes at det er helt uretfærdigt, fordi at jeg teknisk set bliver bannet for at tage hensyn til de andre og deres spilleoplevelse.
Jeg håber at nogen vil tage denne her case alvorligt, og overveje nogle at Stavox's staff, da jeg ikke ved om det kun er creaMY som mangler hensyn på nogle områder.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Er det en klage over længden af straffen eller håndtering af sagen?
Umiddelbart tænker jeg, at det gør mere skade end gavn for andres RP, hvis man løfter sin bus op og løber rundt med den, fremfor at lade den stå i vejkanten og kalde på hjælp fra staff. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej med dig, jeg har valgt at banne dig på dette grundlag:

 

Du kommer gående imod din bus som holder i vejkanten af lyskrydset, det skal lige siges den holdte helt uforstyrret hvor den holdte på det tidspunkt hvor du valgte at tage fat i den. Men du valgte at tage fat i den hvorefter du går fra lyskrydset og hele vejen ned bagved Cirkel K med den imens du løfter den med din Physicgun. Da jeg kommer hen til dig svinger du bussen over i Cirkel K bygningen, og jeg tager derefter fat i dig og lyfter dig op på taget af Cirkel K.

I selve casen fortæller du at du at du bare ville rykke den, men hvorefter jeg fortæller dig at det er brud på vores reglsæt. Du siger at du ikke har læst vores reglsæt hvilket i mine øjne ikke gøre din sag meget bedre, derefter prøver jeg at forklare dig flere gange at det er brud på reglerne at du løfter din bus og går rundt med den et godt stykke, men på det tidspunkt var du godt oppe at køre og ikke til at snakke med. Jeg tænker udmiddelbart det er en fair straf du har modtaget.

 

Du skal istedet for at tage sagen i egen hånd kalde på Staff som Houston også siger, eller evt. tage fat i andre spilere ingame der kan forklare dig hvordan og hvorfor.

 

Der kan forekomme stavefejl eller lign, hvis du ikke forstår det ordentligt så skriver du bare, så vil jeg forsøge en gang til.

Mvh creaMY

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg går ud fra, at der ingen interesse er i at føre klagen videre, da du ikke selv følger med i den.

Ift. creaMYs version af historien giver hans håndtering af sagen god mening. Hvis du skulle lave en klage endnu en gang, bør du gøre noget ud af den og aktivt svare tilbage. Vi vil gerne forbedre vores arbejde og gøre spillerne så tilfredse som muligt, men en sag som denne bidrager ikke med noget, da du ikke selv byder ind.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.