Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request på Flexie


Recommended Posts

Mit ingame navn: Major Dick Harden

Hans ingame navn: Flexie

Mit SteamID:  STEAM_0:0:38117886

Hans SteamID: STEAM_0:0:77885843   / http://steamcommunity.com/id/TZIGamer/ 

Tidspunkt ca kl 24:00 Mandag til Tirsdagen 4/12

Hvad regler der blev brudt: 1. RDM 2. PropBlock 3. Skifter job til GunDealer køber gun skifter tilbage til Tyv. 4. Hacks, NoClip.

Hvad skete der? Jeg sag og farmede weed / printere mens der var en dreng der lige var fyldt 12 år ved navn Flexie som jeg sad og snakkede ingame med og han ville have jeg skulle synge for ham som jeg sagde jeg ikke havde lyst til fordi det fking weird.... Så RDM'er han mig så jeg mister ca 1kilo weed jeg havde også kommer jeg tilbage til min base skyder ham og min base er propblocked og han siger jeg aldrig kommer ind igen... lidt efter ser jeg han skifter job til gun dealer og inden for 5 sec skifter til tyv igen... lidt efter høre jeg skud ved min base og ser han skyder min bil.. tænkte hvordan fanden han ku se min bil og skyde den når jeg har væge af 8x8 blocks så han kan ikke komme over / ind uden raid... Så begynder han og skyde på mig og ser han sidder oppe i vægen/  bjerget noclippet ind kan lige se hans arm / ben så skyder på ham og der kommer blod på bjerget og tar et billed af det man kan dog ikke se ham tror jeg men blodet kan man se og han skyder mig efter tror maybe han havde god mode på også fordi han fik et par skud.

Beviser: De eneste "Beviser" jeg har er 2 steam billeder 1. Af hans propblock ved mit rum med weed / printere 2. Et billed af jeg sigter med min ak op på bjerget og man kan se blodet fra hvor han sidder noclippet ind i bjerget, er dog ikke sikker på man kan se ham helt fordi jeg tog billedet et stykke væk fra.

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/284099289616244723/4A3336D72A9B46B56D9749EA4BED5905298187DC/

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/284099289616237167/E650CECB731BB1A2DDB78312B5A482A118D48A09/

 

 

 

Håber i kan se noget i console eller at det er nok til at give ham et perm ban + maybe refund det kilo weed jeg havde / printere lvl 4 + alt mit weed shit, havde siddet og farmet i ca en time også RDM'er han, Propblocker, "Job abuse" og noclipper / maybe godmode 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Marcuss, Det insanely svært og se han rent faktisk sidder i vægen. Da han skød på mig der oppe fra ku jeg næsten ikke se ham men 1 der er blod oppe på bjerget hvor han ikke rigtig kan komme op 2. Man kan life se hans arm stikker igennem bjerget lige en lille bitte smule ned og til venstre for den røde prik i mit aim.

 

Har lige været inde i paint og sætte en ring om det lille stykke af hans arm. https://imgur.com/eMzGEa4

 

Ved godt det billed hvor han sidder i vægen næsten er ubrugeligt men var det eneste jeg ku få før han skød mig helt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu kan jeg se ham, man kan se han har et våben fremme og han har skudt dig, for hvordan skulle du ellers miste liv? Der er ikke falldamage på så sent. :P (Men det kan også godt være du blev skudt af en anden, men det tror jeg ikke der er særlig stor sansynlighed for.)

Link til kommentar
Del på andre sites

Har desværre ikke nogle beviser på han RDM'ede mig og job abusede. Recorder aldrig når jeg spiller og også lidt svært og ta billeder af de 2 :-( 

Er der på nogle måde jeg kan få et return af de 1008 gram weed 100% kvali jeg mistede da han Rdm'ede mig ? Lidt sadface og miste lidt over en times arbejde

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ville være lidt weird, at jeg skulle sidde og chikanere ham eller sige han skulle skyde mig i min egen base. Måske kan en anden som sad på serveren igår aftes confirm jeg ikke har chikaneret ham. Basically var vi 3 på serveren og de 2 andre sad og snakkede med mig i min base også gik den ene i seng og lidt efter var det så at Flexie begyndte og bryde regler. Idk om det ville hjælpe noget ?

Link til kommentar
Del på andre sites

True true, Tænkte nok heller ikke det kunne bruges til så meget. Kan ikke engang huske hans navn i hovedet ud over jeg ved det starter med O :-P Har snakket / chillet med ham på serveren om aften når der ikke var andre på :P

 

Det bare lidt træls jeg mister alt det arbejde :/

 

Men hvis i kunne gå videre med propblock som lige er det eneste bevis jeg har på hvad han havde gjordt, det ville være fint :)

 

Spurgte ham også flere gange om ham ville fjerne det men han gad ikke og jeg endte med at leave serveren 5-10 min efter da jeg fandt ud af det ikke var til nogen hjælp..

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.