Hop til indhold
Stavox

[Afvist] BANNED AF TARRY UDEN GRUND


Simon Petersen

Recommended Posts

Hej jeg var blevet jailed af Tarry i 300 sekunder for at mugge to mennesker under fem min så går der så 10 min og jeg er kommet ud af jail også mugger jeg en ny person personen gir ikke pengene efter de 15 sek jeg gav ham også skød jeg ham så gik der måske 3 min også leavede jeg serveren og nu har jeg fået ban i 12 timer 🙂 og det ville jeg gerne unbannes for STEAM_1:0:61456321

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:61456321

Grund: RDM + LTAP

Navn: Bjorkmund

AdminID: STEAM_0:1:107227712 - Tarry [moderator] - Profil

Unban: 29-04-18 07:46

Banned: 28-04-18 19:46


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Simon Petersen skrev:

PRØV LIGE AT KOMME IGANG NU ER DET 4 TIMER SIDEN JEG SKREV!!!

 

Prøv lige at hør her. Du kan ikke regne med at få svar indenfor 4 timer, nu må du lige holde. Det er din egen skyld at du er blevet banned, og hvis jeg ikke tager helt fejl, så når du nok at blive unbanned før der kommer et svar du kan bruge til noget her. Vi har også et liv, og andre ting at tage os til end at sidde på Stavox. Nu ved jeg også at Tarry har haft travlt med cases her i dag, da vi har været i undertal af staffs. Så tag lige en slapper og vær lidt tålmodig tak!

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Simon Petersen skrev:

ER DET MIN EGEN SKYLD Hvad havde jeg gjort 

Og nej jeg ville ikke slappe af når jeg kan se andre folks beskeder som var blevet skrevet 3 timer før mine bliver set og løst det sgu da pisse unfair 

Der er jo også forskel på hvem der har banned dig, da de ligesom ofte skal komme med deres side af sagen. Og da klokken er ved at være det som den er, skal du ikke regne med et svar før engang i morgen, når du alligevel er unbanned.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Simon Petersen skrev:

jamen har da på recording hvad jeg løb rundt og gjorde der er ingen forklaring på hvordan det er pisse admin abuse at blive banned for at gøre 3 mugs i alt på sådan 20 min også leave 4 min efter 

er

Det er jeg sikker på at Tarry har en god forklaring på. Dog lyder det til at du er utilfreds med hvordan du er blevet behandlet i forhold til admincasen, som skal tages i en staff klage, som du jo også allerede har lavet. Vi stopper diskussionen her, vent til enten Mikk eller Tarry svarer på denne unban request.

Link til kommentar
Del på andre sites

NEJ ik noget stop diskussionen forhelvede du skal sgu da ikke bare skrive noget også bare stoppe det lige efter HAn kan jo ik have nogen god forklaring når jeg har bevis der går imod ham muggede en og skød ham ik det var det eneste jeg lavede 

synes sgu det er pis af jer at have en support hvor man kan få ban i 12 timer men beskeden bliver først svaret om 24 timer ik ???? så kan ham der har unbannet mig bare leve sit (LIV) som du siger og ik få nogen konsekvenser for at admin abuse 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Simon!
Sagen er sådan, at der er en person der lavede en case med grunden "Hvordan døde jeg?",
jeg kom så hen i kiggede på det, og så at du havde dræbt ham derfor en handling, og på afstand,
det kunne umuligt være crossfire, da der ikke var nogen andre i nærheden.
Jeg konstatere så at det var RDM, og siden d var logget af kort feter, banede jeg dig for "RDM og LTAP"

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.