Hop til indhold
Stavox

[Solved] irriteret


sigurd mintpastil

Recommended Posts

Dit ingame navn: Egon

Staff ingame navn: Opk

Dit SteamID: STEAM_1:1:419453413

Staff SteamID: STEAM_0:1:54142694

Forklar situationen: Jeg er politibetjent, og giver en bøde til Opk. Han vægler så ikke og betale båden så derfor, køre jeg efter ham. Da jeg finder ham, (et minut senere) Holder han midt på vejen jeg siger til ham "Gå ud af bilen" men det gider han ikke. Så jeg bruger stop bilen, når man holder c nede. og han flygter for han griner og bare giver fuldgas. Da jeg for standset ham og anholder ham for at flygte fra politiet. PMer han mig og skriver du gør ikke dit job ordenligt og troer han mig med ban, og skriver "Hvorfor vil du stoppe mig?" og så skriver jeg "Du betaler ikke din bøde" og så svare han ikke. Så gør han sig til politichef lige når han var kommet ud fra jail, og demoter mig og ikke alle andre ikke engang en anden. Opk gjorde det kun fordi han blev irriteret. Og lige efter skifter han job.

Bevis: Ikke noget

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skifter jo ikke kun job for at demote dig. Du var blandt 5-6 andre der også blev demoted.

Da du efter min vurdering ikke er egnet som betjent, føler jeg skam heller ikke du skal være det.

 

Udover det mener du også, at jeg skiftede job efter det var gjort?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.