Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning


Saugmann

Recommended Posts

Ingame navn: John Cena TSS
SteamID: STEAM_0:1:51060516
IRL Navn: Daniel Ø. Saugmann
Alder: 15 her D. 22

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja det har jeg, har ejet en pænt stor MC server, og har været admin på andre MC servere og en enkelt CSS server uden klager!

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg har 300+ timer på servern og 600+ i Gmod, så jeg har ret godt styr på servern. 
derefter er jeg også aktiv stort set hverdag med 3-5 timer og i weekenderne helt op til 10 timer. jeg er lære nem så lære hurtigt hvordan det er at være admin.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, en lille smule, men kan hurtigt lære mere.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja, staver fint og snakker også flydende dansk, bruger stort set altid min mic.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: som jeg skrev før kan jeg være på hverdag stort set da jeg ikke går til noget sport, 
dog har jeg jo min skole at passe med lektier osv. men tror godt jeg kan få det til at passe ind og i weekenderne er jeg stort set på fra morgen til aften.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: jeg er en glad dreng som godt kan lidt at spille Gmod, er godt til at holde hovdet koldt også i de lidt sværre situationer. Jeg vil altid
tænke på begge sider at sagen før jeg tager beslutninger uanset Hvem jeg er i case med!

 - Håber jeg kan blive en del af Staff holdet, det vil i ikke fortryde!
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.