Hop til indhold
Stavox

[REMOVED]


Ralle White

Recommended Posts

11 timer siden, Metro skrev:

Den meme er jo bare stjålet fra reddit. Du godeste det her subreddit er dårligt jeg ikke er aktiv.

 

https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/8d71ue/coding_classes/

 

Jeg hader når folk går ind på hot inde på reddit og bare scroller ned indtil de finder en 2 år gamle meme som der er blevet reposted 5-7 gange. Og en ting mere @Ralle White   GTFO FUCKING NORMIE 

 

11 timer siden, Ralle White skrev:

Og det er den her ikke?

 

Den her ligner den har været igennem instagram compression 12-13 gange

 

Den første var rettere sagt lort, men den anden var faktisk en dank meme.

 

2 timer siden, Metro skrev:

Det er noget andet når jeg gør det.

 

Det her er jo ikke engang et shitpost, det er bare en meme.

 

@Metro jeg må lige sige en ting, du har altså lavede nogen rigtig dårlige memes MEN for det meste laver du nogen rigtig gode memes og en gang imellem laver du en spicy meme. Du skal bare vide at du er ikke den eneste (#metoo) der har en gang imellem lavet nogen dårlige memes, jeg hår osse lavet nogen forfærdelige memes fra gang til anden, men jeg fortsætter bare med mit job: at holde øje om kvaliteten er i top på shitposting og poste dank memes.

Link til kommentar
7 timer siden, htm[dk] skrev:

 

Jeg hader når folk går ind på hot inde på reddit og bare scroller ned indtil de finder en 2 år gamle meme som der er blevet reposted 5-7 gange. Og en ting mere @Ralle White   GTFO FUCKING NORMIE 

 

 

Den første var rettere sagt lort, men den anden var faktisk en dank meme.

 

 

@Metro jeg må lige sige en ting, du har altså lavede nogen rigtig dårlige memes MEN for det meste laver du nogen rigtig gode memes og en gang imellem laver du en spicy meme. Du skal bare vide at du er ikke den eneste (#metoo) der har en gang imellem lavet nogen dårlige memes, jeg hår osse lavet nogen forfærdelige memes fra gang til anden, men jeg fortsætter bare med mit job: at holde øje om kvaliteten er i top på shitposting og poste dank memes.

 

Det er de færreste der sætter pris på det du poster herinde. Og hvad jeg kan se af har du lavet 0 posts herinde i år.

 

Du er for memere, hvad Thomas Treo er for musikere. Irriterende, i vejen, og du bidrager ikke med din kritik.

Link til kommentar
3 minutter siden, Metro skrev:

Det er de færreste der sætter pris på det du poster herinde.

 

De fleste er osse rationelle og NORMIES.

 

3 minutter siden, Metro skrev:

Og hvad jeg kan se af har du lavet 0 posts herinde i år.

 

Ved ikke hvorfor jeg ikke har startede et post, har bare aldrig fået lysten men jeg har kommenteret halv aktivt inde på shitposing.

 

6 minutter siden, Metro skrev:

Du er for memere, hvad Thomas Treo er for musikere. Irriterende, i vejen,

 

Ja, jeg er irriterende og i vejen for folk der poster NORMIE memes, hvis memere har et problem med mig kan de smutte tilbage til 9gagmedaddy, medmindre man er en wholesome memer så skal man regne med at hvis man poster et eller andet meme, så vil sikkert 12 personer kritisere helvedet ud af dem medmindre det er en dank meme (der kunne sikkeret være en person eller to som der taler grimt)

 

11 minutter siden, Metro skrev:

og du bidrager ikke med din kritik.

 

Sikkert rigtig nok.

Link til kommentar
51 minutter siden, htm[dk] skrev:

 

De fleste er osse rationelle og NORMIES.

 

 

Ved ikke hvorfor jeg ikke har startede et post, har bare aldrig fået lysten men jeg har kommenteret halv aktivt inde på shitposing.

 

 

Ja, jeg er irriterende og i vejen for folk der poster NORMIE memes, hvis memere har et problem med mig kan de smutte tilbage til 9gagmedaddy, medmindre man er en wholesome memer så skal man regne med at hvis man poster et eller andet meme, så vil sikkert 12 personer kritisere helvedet ud af dem medmindre det er en dank meme (der kunne sikkeret være en person eller to som der taler grimt)

 

 

Sikkert rigtig nok.

 

Du trænger til frisk luft. Shitposting er ikke et sted ligesom Reddit, 9Gag eller 4chan. Det er et sted, hvor vi deler memes eller andre skøre ting som ingen relevans har med serveren. Mange af os er ikke lige så aktive på memes som du tilsyneladende er. Så om en meme er "gammel" eller "udløbet" er for mig ligegyldigt.

 

Du spreder ikke et budskab med din viden inden for memes, du er egentligt bare alt for dedikeret.

Link til kommentar
23 minutter siden, Willy skrev:

Shitposting er ikke et sted ligesom Reddit, 9normie eller 4chan. Det er et sted, hvor vi deler memes eller andre skøre ting som ingen relevans har med serveren.

 

Selvfølgelig.

 

24 minutter siden, Willy skrev:

Mange af os er ikke lige så aktive på memes som du tilsyneladende er.

 

Jeg ved ikke, jeg kan bare godt lide memes.

 

25 minutter siden, Willy skrev:

Så om en meme er "gammel" eller "udløbet" er for mig ligegyldigt.

 

Det jo efter smag, jeg er bare ikke vild med NORMIE memes.

 

27 minutter siden, Willy skrev:

Du spreder ikke et budskab med din viden inden for memes,

 

Det nok en ting jeg skal ha fikset, tænker mere om en meme er god eller ej.

 

28 minutter siden, Willy skrev:

du er egentligt bare alt for dedikeret.

 

Ved godt det negativt ment, men jeg tager det som et kompliment.

Link til kommentar
21 timer siden, htm[dk] skrev:

<Indsæt dårlig meme>

 

Vi har valgt at afslå dine memes.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår memes:

  • For mange lorte memes
  • For kort meme/for lidt arbejde lagt i meme
  • Ikke fugtigt nok
  • Dårlig attitude på Shitposting forummet

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Metro.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.